رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی در مراسم رژه های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.
همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه کشورهای سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل برانگیز است.
تروریستهای کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشورهای سلطه می باشد. ملت و مسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد.
در این راستا لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در شناسایی سرشاخه های این مزدوران بکار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی میدهد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت.
همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آروزی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه بعمل آورده و نتیجه را سریعا اعلام نمایند.

       صادق آملی لاریجانی

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *