تایج نخستین آرای مردمی برای انتخاب 10 فیلم برتر از نگاه تماشاگران سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، شاید یکی از جنجالی‌ترین و جذاب‌ترین سیمرغ‌های جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم از نگاه مردم است که همواره تضمینی بر فروش فوق‌العاده و زمان اکران خوب برای فیلم‌های منتخب را به ارمغان می‌آورد.
حالا در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر و بعد از پایان روز سوم برگزاری جشنواره، اسامی 10 فیلم برتر بدون اولویت که بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص داده‌اند اعلام شد.
«غلامرضا تختی»، «قسم»، «شبی که ماه کامل شد»، «متری شیش و نیم»، «قصر شیرین»، «ماجرای نیمروز 2»، «جان دار»، «23 نفر»، «بنفشه آفریقایی» و «سرخپوست» اسامی آثاری است که تا شب گذشته بیشترین رای را از مردم دریافت کرده‌اند.
مخاطبان فیلم‌های جشنواره برای شرکت در رأی‌گیری بهترین اثر از نگاه تماشاگران می‌توانند از دو طریق این کار را انجام دهند؛ ساده‌ترین روش برای شرکت در رای‌گیری شماره‌گیری #7*710* و طی مراحل از طریق تلفن همراه است. 
راه دیگر استفاده از اپلیکیشن رای‌گیری است که مخاطبان باید جهت دسترسی به آن کد «کیو آر» روی بلیت را اسکن کنند و از طریق اپلیکشن از میان پنج گزینه موجود، به فیلم محبوب خود رای بدهند.
ماننده دوره‌های گذشته، مدیریت رای‌گیری و معرفی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر بر عهده خانه سینماست.
به گزارش ایرنا، سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه‌شنبه 9 بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، 22 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، 3 اثر در بخش پویانمایی، 10 فیلم در بخش نگاه نو، 7 فیلم کوتاه و 5 مستند رقابت می‌کنند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و 56 سالن سینما در مراکز استان‌ها تا22 بهمن ماه به استثنای روزهای 19 و 20 بهمن‌ماه وهم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، 22 بهمن ماه در آیینی در برج میلاد تهران به کار خود پایان خواهد داد.

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *