بسم الله الرحمن الرحیم 

در ایام نیمه شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان حضرت ولی الله الاعظم امام زمان حجت بن الحسن المهدی (عج) مراسم جشنی به قدمت بیش  از ۱۵ سال همراه با چراغبا نی خیابانهای اطراف موسسه همراه با پذیرایی شکلات و شیرینی توسط همکارانم در مجموعه آریانا انجام می گرفت . که موجبات خوشحالی و سرور هم خود ما بود و هم مردم و عاشقان حضرت .

این سنت پاک که ریشه در اصالت خانوادگی ما دارد افتخاری بود که شاید توفیقش برای هر کسی فراهم نمی گردد .

اما صد افسوس که امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا از همه ما سلب توفیق گردید و همه ما را به دردی دچار کرد که انگار در محضر حضرت ولیعصر(عج) شرمندگی داریم . خواستم با نگارش این دل نوشته به حضور مبارکش اعلام نمایم که آقاجان شرمنده ام ، شرمنده ام که دستم خالیست و بدلیل ویروس کرونا تا به وظیفه خودم عمل نمایم . انشالله بتوانم در سالهای آینده جبران این مهم را بکنیم و تا زنده ام از من سلب توفیق نشود . 

آقاجان : من را حمایت فرما و نسلم را از عاشقان خود و اهل بیت عصمت و طهارات قرار بده و هرگز نظرتان بر نگردد بحق مادر سادات حضرت صدیق طاهره ( س ) ، انشالله .

ارادتمندتان . موسسه حقوقی و مباشرتی صبای عدالت آریانا / هیات حقوقدانان متوسل به حضرت اباعبدلله الحسین ( ع ) / سید روح لله اسحاقی

*******************************************

#صبای آریانا

#saaok

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *