نخستین سخنگوی سپاه با تأکید بر اینکه صاحبان صنایع و گروه‌های خودروسازی کشور به ظرفیت صنایع دفاعی اعتماد کنند، گفت: توان ساخت خودرو‌های با کیفیت را با مشارکت صنایع دفاعی کشور داریم ولی تحقق این امر نیازمند اعتماد خودروسازان است.

صاحبان صنایع و قدرت‌های خودروسازی کشور به ظرفیت صنایع دفاعی اعتماد کنند /توان ساخت خودرو‌های باکیفیت با مشارکت صنایع دفاعی کشور داریمسردار یوسف فروتن در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به منویات گره‌گشای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی برای حل مشکلات سایر حوزه‌ها از جمله صنعت خودرو، گفت: نیرو‌های مسلح ما و وزارت دفاع در بخش‌های هوایی، زمینی و دریایی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه صاحبان صنایع و گروه‌های خودروسازی کشور به ظرفیت صنایع دفاعی به ویژه در بحث قطعه سازی اعتماد کنند، گفت: توان ساخت خودرو‌های با کیفیت را با مشارکت صنایع دفاعی کشور داریم، منتها جهت تحقق این امر نیاز به اعتماد خودروسازان و مدیران صنایع داریم.

نخستین سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استکبار جهانی نمی‌خواهد این اتفاق در کشور ما بیفتد، اضافه کرد: ما باید در این راستا اقدام کنیم.

فروتن ادامه داد: باید به نیرو‌های متخصص فرصت دهیم تا با تلاش خود از پس رفع مشکلات برآیند و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری موفقیت‌های خوبی خواهیم داشت.

روز گذشته نیز سردار مجتبی عسگری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به منویات گره‌گشای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی برای حل مشکلات سایر حوزه‌ها از جمله صنعت خودرو، گفت: با توجه به تهدید‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی نسبت به نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری به نتیجه‌ای رسیدند که هیچ کارشناس نظامی در رابطه با نظریه رهبری اظهار نظر نکرده است.

وی افزود: این اظهار نظر مقام معظم رهبری راهبردی برای دفاع در برابر تهدید آینده دشمن علیه کشور ما در قالب جنگ فرامنطقه‌ای با سلاح‌های دور زن و دور برد آمریکایی‌ها و وابستگان آن‌هاست.

فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: مقام معظم رهبری با بیان این راهبرد‌های گره‌گشا، دولت و مسؤلان را موظف کردند برای پیشگیری از این حرکت استکبار جهانی خودشان را در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی بروز کنند.

عسگری با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال گذشته فرمودند «به فکر پدافند هوایی کشور باشید»، تصریح کرد: دقیقاً در دهه فعلی با رسیدن به حرف‌های ایشان در این حوزه پیشرفت کردیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در برابر قدرت دفاعی و هوافضای ایران بدل خوردند، اضافه کرد: استکبار جهانی به خود اجازه تعرض به ایران اسلامی را نمی‌دهد.

عسگری با تأکید براینکه اگر دولت‌مردان ما به تأکیدات مقام معظم رهبری عمل کنند برای حل مشکلات اقتصاد و تقویت امنیت کشور بسیار مؤثر است، تصریح کرد‌: عملی‌سازی راهبرد‌های مقام معظم رهبری در مقابله با تهدید‌ها هم مؤثر خواهد بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر صنایع دفاعی ما قوی باشد، اثر بخشی خوبی در حل مشکل صنایع داخلی و اقتصاد داخلی و خارجی و کارخانجات ما دارد.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر ظرفیت صنایع دفاعی به ویژه نهضت قطعه‌سازی کارخانجات مارا از رکود خارج می‌کند، اضافه کرد: باید این ظرفیت به کمک کارخانجات ما بیاید.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دولت نهضت قطعه سازی و ظرفیت صنایع دفاعی را به کمک برای حل مشکلات صنایع کشور بیاورد، تصریح کرد: اگر دولت به فرامین رهبری عمل کند اثربخشی فوق العاده مثبتی دارد.

*********************************************
منبع : میزان
#صبای عدالت آریانا
#SAAOK

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *