رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: با توجه به موج سوم کرونا پویش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شکل و قالب جدید به صورت مستمر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی  : ضمن اشاره به پویش همدلی در روز‌های مقابله با کرونا بیان کرد: با توجه به موج سوم کرونا پویش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شکل و قالب جدید به صورت مستمر ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: در قرارگاه‌های جهادی موکب‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد همچنان شناسایی خانواده‌های آسیب دیده در بحران کرونا و حمایت از آن‌ها دامه دارد و با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی در کشور این حمایت‌ها تعطیل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد، بهزیستی، مجموعه‌های خیریه پای کار هستند، در پایان تاکید کرد: کمک‌ها و حمایت‌ها از مردم و آ‌سیب دیدگان ناشی از بحران کرونا به صورت نقدی، غیر نقدی، عرضه سبد‌های معیشتی و دیگر موارد است.

پویش «ایران همدل» هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان از ۶ اردیبهشت با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENT.IR  در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، آغاز شد.
رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ی شعبان امسال و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت.»
*******************************************************
منبع : میزان
#صبای عدالت آریانا
#SAAOK

 

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *