مشاور مدیر عامل ومدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به نقص فنی در نمایش سیستم‌های کنترل ترافیک اعلام کرد: قطار‌ها در خط ۲ متروی تهران با اختلال مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

محسن محمدیان با اشاره به نقص فنی در خط ۲ متروی تهران، گفت: در  ساعت ۸:۲۰ امروز بدلیل قطع نمایش سیستم‌های کنترل ترافیک در محدوده ایستگاه‌های شهید نواب صفوی تا بهارستان حرکت قطار‌ها با اختلال مواجه شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران بابت اختلال به وجود آمده در حرکت قطار‌ها نیز گفت: این نقص فنی موجب توقف در حرکت قطار‌های خط ۲ متروی تهران نشد و هم اکنون نیز حرکت قطار‌ها در جریان است.

وی افزود: تکنسین‌های فنی مشغول رفع این نقص فنی هستند و تلاش داریم تا هر چه زودتر این نقص فنی برطرف شود.

وی با اشاره به ازدحام در برخی ایستگاه‌های خط ۲ متروی تهران نیز گفت: وقتی قطار‌ها با سرعت پایین در حرکت باشند طبیعی است که با تاخیر به ایستگاه‌ها می‌رسند که این شلوغی بابت این موضوع است، اما حرکت قطار‌ها در این خط در جریان است و مشکل خاصی در اعزام قطار‌ها نداریم.

مشاور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه اختلال پیش آمده در خط دو موجب کندی حرکت قطار‌ها در این خط شد افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، مسافران خط پنج در ایستگاه ارم سبز پیاده می‌شوند تا از طریق خط چهار به مقاصد خود برسند.
*******************************************************
منبع : میزان
#صبای عدالت آریانا
#SAAOK

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *