نائب رییس مجلس شورای اسلامی که به استان آذربایجان غربی سفر کرده، به منظور نظارت میدانی از پروژه‌های عمرانی میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و ماکو دقایقی قبل وارد فرودگاه ارومیه شد.

 بنا بر اعلام خانه ملت، «علی نیکزاد ثمرین» در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان غربی، به منظور نظارت میدانی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و ماکو، صبح امروز (شنبه ۹ مرداد ماه) وارد فرودگاه ارومیه شد.

براساس این گزارش؛ نائب رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه ارومیه مورد استقبال استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان استان در مجلس و مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت.

هدف از این سفر که به دعوت حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب، مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب و محمد علیپور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس صورت گرفته، نظارت میدانی و بازدید از طرح‌های عمران شهری و روستایی میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و ماکو و پیشبرد این پروژه‌ها است.

گفتنی است در این سفر، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس و تعدادی از معاونین ارشد وزارت خانه ها، نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

————————
منبع:میزان
#صبای عدالت اریانا

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *