انتقال پیام شهدا به نسل جوان بیمه‌گر انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد گفت: انتقال پیام شهدا به نسل جوان در قالب‌های مختلفی همچون برگزاری یادواره‌ها، تضمین‌کننده تداوم راه شهیدان و بیمه‌گر انقلاب اسلامی است.

 

انتقال پیام شهدا به نسل جوان بیمه‌گر انقلاب است/ دشمن فرهنگ شهادت را مورد هدف قرار داده است

 

محمد سالاری شامگاه چهارشنبه در مراسم میثاق با شهدای روستای طارم شهرستان حاجی‌آباد اظهار داشت: عزت و افتخار امروز را مدیون فداکاری و رشادت شهدایی هستیم که با نثار جان خود امنیت و آرامش کشور را تامین کرده‌اند.

وی افزود: صداقت و شجاعت رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد دشمنان به قدرت و تفکر بسیجی به عنوان رمز پیروزی انقلاب و دفاع مقدس پی ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد تصریح کرد: عطر و بوی شهیدان پس از گذشت ۴۱ سال از دفاع مقدس همچنان فضای کشور را معطر کرده و باید بدانیم امنیت و آرامش خویش را مدیون چه کسانی هستیم.

سالاری ادامه داد: آشنایی نسل جوان با رشادت و جانفشانی رزمندگان در دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدا به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: انتقال پیام شهدا به نسل جوان در قالب‌های مختلفی همچون برگزاری یادواره‌ها، تضمین‌کننده تداوم راه شهیدان و بیمه‌گر انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد گفت: دشمن فرهنگ شهادت را مورد هدف قرار داده و با استفاده از همه ابزارهای خود در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه است.

سالاری خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در مقابل هجمه و توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرده و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا بکوشیم.

 خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اقشار مختلف بسیج و جمعی مسوولان حاضران در این آیین بودند.

*********

منبع : فارس

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *