طبق اعلام دبیرخانه شوراى معارف سیما ویژه برنامه‌های شب‌های قدر شبکه‌های سیما با معرفی سخنرانان و مناجات خوانان اعلام شد.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، طبق روال هر ساله و به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر، شبکه‌های سیما مراسم احیا در اماکن مقدس را در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم چهارشنبه ۳۱ فروردین، جمعه ۲ اردیبهشت و یک شنبه ۴ اردیبهشت پوشش می‌دهند.

*** شبکه یک سیما ـ حرم مطهر امام رضا (ع)، رواق امام خمینی (ره) ـ ساعت ۲۳:۱۵

مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت الله علم الهدی و مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حاج محمود کریمی پخش می‌شود.

در شب بیست و یکم سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین رفیعی خواهد بود و حاج علی برادران و حاج احمد واعظی به قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی می‌پردازند و در شب بیست و سوم نیز حجت الاسلام والمسلمین عالی سخنرانی و حجت الاسلام والمسلمین شجاع قرائت دعای جوشن و علی ملائکه مداحی خواهند کرد.

اعلام ویژه برنامه احیای شب‌های قدر شبکه‌های سیما

*** شبکه دو سیما ـ شهر قم حرم حضرت معصومه (س) ـ ساعت ۲۳

در مراسم نخستین شب قدر شبکه دو سیما، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و سیدعلی حسینی نژاد دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند.

مراسم شب بیست و یکم نیز با سخنرانی آیت الله سعیدی و دعاخوانی حاج عباس حیدرزاده و در شب بیست و سوم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حاج مهدی سلحشور پخش می‌شود.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

*** شبکه سه سیما ـ حسینیه همدانی‌ها ـ ساعت ۲۳

مراسم احیاء لیالی قدر از شبکه سه سیما با قرائت دعای جوشن کبیر از امام زاده قاضی الصابر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی ساعت ۲۳ شروع می‌شود و در ادامه از ساعت ۱ بامداد سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

*** شبکه چهار سیما ـ مصلی حضرت امام خمینی (ره) ـ ساعت ۲۲:۳۰

قرائت دعای جوشن کبیر در شب‌های قدر با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و علیرضا سبحانی پخش می‌شود و همچنین مرثیه خوانی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم به ترتیب با نوای حاج احمد واعظی، حاج مهدی سماواتی و حاج حمید رمضان پور روی آنتن می‌رود. همچنین حجج الاسلام والمسلمین عالی، رییسی و حاج ابوالقاسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

اعلام ویژه برنامه احیای شب‌های قدر شبکه‌های سیما

*** شبکه پنج سیما ـ حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ـ ساعت ۲۲

نخستین شب قدر با قرائت دعا توسط حاج حسن شالبافان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی از این شبکه پخش می‌شود.

مراسم شب بیست و یکم نیز با قرائت دعای جوشن محمدرضا غلامرضازاده و حاج احمد زین العابدین فرد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری و در شب بیست و سوم با قرائت جوشن کبیر با نوای حمید رمضان پور و امیر نعیمی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی پخش می‌شود.

*** شبکه قرآن و معارف سیما ـ حسینیه آیت الله حق شناس (ره) و امامزاده صالح (ع) ـ ساعت ۲۳

شبکه قرآن مراسم نخستین شب از لیالی قدر را از حسینیه آیت الله حق شناس (رحمت الله علیه) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری و قرائت دعای جوشن با نوای حاج مهدی سماواتی به روی آنتن می‌فرستد.

دوربین‌های این شبکه از امامزاده صالح (ع) در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم این مراسم را پوشش می‌دهند. حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی در این شب به ایراد سخنرانی می‌پردازد. همچنین دعاخوانی حجت الاسلام سیدمحمدجواد درچه‌ای و مجتبی محمدبیگی و مرثیه خوانی محمدحسین پویانفر در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم روی آنتن می‌رود.

*** شبکه افق ـ مسجد مقدس جمکران ـ ساعت ۲۲:۳۰

مراسم احیا شب نوزدهم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری و دعا و مرثیه خوانی حاج عباس حیدرزاده روی آنتن می‌رود.

در شب بیست و یکم قرائت دعای جوشن کبیر حاج حسن شالبافان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری پخش می‌شود. در شب بیست و سوم نیز حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی سخنران مراسم خواهد بود و قرائت دعا و مرثیه خوانی با نوای سیدعلی حسین نژاد انجام خواهد شد.

اعلام ویژه برنامه احیای شب‌های قدر شبکه‌های سیما

*** شبکه آموزش سیما ـ حرم مطهر امام خمینی (ره) ـ ساعت ۲۲:۳۰

مراسم احیای شب نوزدهم با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حاج حمید رمضان پور و مداحی سیدعلی محمد سادات رضوی، شب بیست و یکم حاج احمد خلف زاده و مرثیه خوانی حاج احمد شربیانی و در شب بیست و سوم حاج اسدالله عرب سرخی و مرثیه خوانی حاج مهدی منصوری روی آنتن می‌رود.

در ادامه با احیا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم هاشمیان در لیالی قدر پخش می‌شود.

*** شبکه جام جم ـ حرم مطهر امام رضا (ع)

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان دعای جوشن کبیر با نوای حاج محمود کریمی و سخنرانی آیت الله علم الهدی از ساعت ۲ بامداد پخش می‌شود.

در شب بیست و یکم رمضان مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و دعاخوانی حاج علی برادران و مرثیه خوانی حاج احمد واعظی و شب بیست و سوم نیز از ساعت ۲۱ قرائت دعا با نوای حجت الاسلام والمسلمین شجاع و مرثیه خوانی علی ملائکه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی به روی آنتن این شبکه می‌رود.

 

________________

منبع : خبرگزاری میزان

 

#صبای عدالت آریانا

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *