نماینده ولی فقیه در کرمانشاه قضازدایی را گامی بلند در تحقق سیاست ارزشمند تحول قضایی در قوه قضاییه دانست و گفت: قضازدایی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا، آثار و برکات مثبتی به همراه دارد.

آیت‌الله مصطفی علما : با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا، سیاست‌های رئیس قوه قضاییه را به ویژه در بحث رعایت حقوق عامه مثبت برشمرد و بیان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، دغدغه حل مشکلات مردم را دارد. رئیس دستگاه قضا مدیری سالم ، صالح و قاطع است.

وی افزود: سوابق و کارنامه گذشته رئیس دستگاه قضا به عنوان اندوخته ارزشمندی برای ادامه سیر تحول قضایی در قوه قضاییه است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیسی از جنس قضا در قوه قضاییه است و با ابعاد مختلف این حوزه و مسائل پیرامون آن آشنا است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه دستورات رئیس دستگاه قضا، پشتوانه عقلانی دارد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه ای، با مشورت و اعمال دقت، دستورات مختلف در حوزه قضایی را صادر می‌کند و به دنبال حل مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه قضا زدایی را گامی بلند در تحقق سیاست ارزشمند تحول قضایی در قوه قضاییه دانست و تصریح کرد: قضازدایی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا، آثار و برکات مثبتی به همراه دارد.

آیت الله علما با تأکید بر اینکه حبس زدایی نیز یکی از اقدامات مثبت دیگر قوه قضاییه است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، باید نگاه کارشناسی ویژه اعمال شود که منجر به افزایش دامنه آسیب‌های اجتماعی نشود که قطعاً این نگاه اعمال می‌شود.

#صبای عدالت آریانا

#saaok

منبع : میزان

 

توسط ariana20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *