دلیل نامه نگاری جبهه اصلاحات ایران به ریاست محترم جمهوری/ درنمایه کردن مشکلات موجود چیست؟

این روزها بازار نقد و نظر و نسبت دادن اتهام/ به گروه/ جناب و شخص خاص/ بیش از پیش گردیده است.

دلیل آن هم به کد و آدرس اشتباه دادن/ برای مشکلات موجود و راه حل های غیر وطنی/ غیر عقلانی/ بر  می گردد.

زمانی یکی از اساتید وابسته به جبهه اصلاحات/ جمله قابل توجهی را گفت ایشان(د.م .م)عبارتی قریب به این مضمون گفت(( ما اصلاح طلبان فقط دولت غیر هم کفر خودمان را نقد و تخریب می کنیم غافل از اینکه خودمان چه کردیم؟))

مبتنی بر همین سخن منطقی باید گفت/ جبهه اصلاحات ایران/ که بر خورده از:  پشتوانه ای/بسیار قوی از نظریه پردازان/ تحصیل کرده/ و حرفه ای/ جهت تولید معنا و همزمان چالش آفرینی در معناست( بحران معنا) اعضای حقیقی/ اعضای حقیقی ۱۵ نفر)

 اعضای حقوقی( ۳۱ حزب)

 در یک نامه مسبوط/به حضرت آیت الله سید ابراهیم دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران/ ضمن ارائه مواردی چند در خصوص/ مسائل مختلف موجود در خصوص/نوسانات قیمتی در بازار/ حذف ارز ترجیحی و آثار آن در افزایش قیمت ها/ مذاکره با غرب و تحریم ها /برجام و… مواردی را مطرح نموده اند/ ضمن احترام به این برادران و خواهران عزیز و احزاب این پایگاه سیاسی موارد به عرض میرسد.

در یک نگاه علت و معلولی /مباحثی چون تورم/ نقدینگی/ رکود/ ورشکستگی /بازار چندگانه موجود در کشور/ اقتصاد زیرزمینی/ مقتضی این دوره نیست منصفانه نگاه کنیم به اصل ۴۴ق. ا  و نحوه اجرای غیر متوازان آن بر می گردد/ به تعبیر یکی از افراد پایگاه حزبی خودتان(د.ع.ب)موجب اجرای ناقص/ نئولیبرالیسم اقتصادی در کشور شده که نتیجه آن/ دارا شدن بسیاری از قیر شایستگان و ناصا لحانیگردید که   مسببان وضع موجود وکونونی هستند.

نگارشی ها چندگانه ای/ که بدون آن که حتی طبقه آریستو کرات  تعبیر افلاطونی آن باشند( شایستگان. بلکه نخبگان) کدامشان صرفاً به علت در کنار مرحوم هاشمی بودند/  با هاشمی بودن/ همراه با هاشمی شدن/ به ثروت های بی کرانی/ رسیدند که با آن ثروت غیر محقانه / مفاسدی چون: دولت های رانتیر هم حزبی بعدی/ پدیده آقازادگی/ مهاجرت به خارج به بهانه های مختلف و اخذ تابعیت از کشورهای بیگانه را رقم زدند.

بله امروز ما و مشکلات کنونی کشور محصول ثروت‌های بیکران و بی حد و حصیریت که اگر اندکی انصاف درمیان باشد دست هم هم فکری های تان هم حزبی های تان و… است که به راحتی و تحت فرمول های خاصی به هر سمت که بخواهند می کشانند و به این وسیله تور ماهی افسار گسیخته را روزی در لبنیات روزی در قند و شکر روزی در گوشت و مرغ روزی در مسکن و روز دیگر در مصالح ساختمانی و بازار خودرو ایجاد می نمایند .به تعبیر دو محمدعلی همایون کاتوزیان اقتصاد ما را اقتصاد سیاسی و الکلنگی کرده اند.که به نوازن کشاندن این اقتصادمرهون همت جمعی و وفاق ملی است  نه استیضاح حق به جانبه دولت از ناحیه شما شما دوستان با مقاصد مترتب بر نیاد سیاسی و اقتصادی موجود. 

دومین سیت غیرعقلانی موجود در این نامه بحث و حل و فصل مشکلات موجود کشور از ناحیه تعامل با غرب و آمریکاست.

عاملی که به زعم نگارنده مقدمات آن پذیرش مواردی چون( ملحق شدن به سی سی.اف.تی.او…) است.

و موخرات  آن پذیرش مواردی چون پذیرش اتهامات آمریکا به ایران در مواردی چون:نقض حق بشر در ایران اختلال در روند صلح خاورمیانه حمایت ایران از گروه های تروریستی( از منظره غرب محور مقاومت) است.

سوال ما نسل جوان و پیوند گان مسیر منطق و عقلانیت مستتر در انقلاب اسلامی این است.

به کدامین امتیاز و دلیل غول حیثیتی شخصیتی را که در حقیقت زمین سوخته را از برخی از ادوار غیرمتعهد حکومتی در گذشته تحویل گرفته و قرار است تا به روی ویرانه های اقتصادی و فرهنگی گذشته بنایی مفید را احداث نماید محکوم به عمل نموده و اخلاف و اسلاف خود را بنا به قاعده تبعیض و پاکدستی مدعی خارج از تقصیر میز ندارید؟ و در نهایت راه حل را افتادن در دامن ایالات متحده ای می دانید که تمامی اتاق های مذاکراتی و مشاورین امنیت ملی آن/ چه با زبان مذاکره و چه لحن امنیتی و تهاجمی به فروپاشی تغییر و استحاله نظام مقدس ج.ا.ا   می پردازند.

مسائل دیگر اینکه زبان امروز ما زبان موشک و پهپاد انتحاری و تهاجمی است و ظرف نگاه دنیا را به سمت تهاجمی بودن برده اند حال شما میخواهید داخل این ظرف را از مظروف آمریکایی پر کنید ؟

مظلومی که افرادی مثل: آدام آرلی و پیتر بیس؟ از مقامات اسبق آمریکایی صراحتاً اعلام می‌کنند ((هر آنچه از تسلیحات ممنوعه وجود دارد برای آمریکا در مقابل دشمنانش مجاز است))

بحال کدام عقول مدرکی هستند/ که ندانند منظور از دشمنان آمریکا به تصریح اسناد امنیت ملی آمریکا و مواضع دولتمذردانشان

جمهوری اسلامی ایران است؟ 

مادر تنها جای نگرانی از کلام و اندیشه و تفکرات ای است که در این روزها با نگاه اصلاحاتی به دنبال خلع سلاح ما در مذاکره و تعامل با نظام بین الملل( این گروه بخوانیم غرب) هستند و علی  رغم  تصریح حکم متاله فیلسوف نظریه پرداز و زعیم دینی و سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله /العالی)که میفرمایند دنیای فردا دنیای موشک هاست دنیای امروز و فردا ای آن توسط این جبهه دنیای گفتگو مذاکره معرفی می گردد.

 دنیای موشک  اتخاذ  موضع حکیمانه ای است  معظمد له  مبتنی بر رهیافت های چون ((رئالیسم. نئورئالیسم. رئالیسم تهاجمی)) اتخاذ نموده است که پشتوانه قوی چانه زنی و دیپلماسی را توان مندی های نظامی و دفاعی می داند.

در پایان لازم به ذکر این نکته است،که سروران گرامی ،خط و خطوط جناحی را کنار بگذارید و با عدم طرح مواردی چون:دلواپسان،کاسبان و….سعی در پاک کردن موضوع مسأله ننمائید:«اکنون مبانی نظری غرب در مذاکره و حل مسأله با دنیا،نگاه هابزی است که انسان را گرگ انسان می پندارد» ،غرب این روزها با این فرمول به دنیا می نگرد ،و چهل و اندی سال است که تمامی گزینه های خویش را از زیر میز ،روی میز آورده تا انقلاب ما را زیر ضربه ،خویش در آورد.

این روزها هم ،چارچوب اقدام بر علیه ،انقلاب اسلامی ایران،ابزار اقتصادی در کنار کلیه ابزارهای در اختیار است.

می خواهید کمک کنید و انقلاب و وضع موجود را یاری نمایید،بسم‌ ا…

✓دست از اتهام تراشی های غیر مسوولانه بردارید.

✓دیگر اینکه ثروت بی‌کران ،شبکه هالی مالی هنگفت در اختیار دوستانتان ،را وسط بگذارید ،تا نیاز به دام افکنی های آمریکایی،و سازمانهای مالی بین المللی اش،نباشد.

✓و نکته پایانی اینکه ،نوسانات نظری صهیونیستی را هم ببینید،قریب به چندین نظریه ،تهاجمی را صرفا در همین یکسال ،بر علیه ما به میان آورده است.

اما این روزها ،هدف عقیمش را پشت سر مذاکره با ایران،پنهان نموده است.

*******************************************************************

نویسنده و تحلیلگر: دکتر اسدا‌‌‌… پازوکیان،پژوهشگر مسائل ایران

راهنما و مشاور : سید روح ا… اسحاقی . حقوقدان ، پژوهشگر مسائل سیاسی ایران و جهان

#پازوکیان_اسدلله_دکتر_پژوهشگرسیاسی

#اسحاقی_سیدروح لله_حقوقدان_پژوهشگر سیاسی

#موسسه حقوقی ومباشرتی صبای عدالت آریانا

توسط ariana20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *