رییس جمهوری اسلامی ایران در سفر مهم دیپلماتیک است ، مجمع سالانه سازمان ملل در نیویورک .


آنهم در حساسترین روزهای سرزمینم ایران که شدیداً به توافق سازنده با دنیا محتاج است .
لازمه موفقیت در این گفتگوها ، حمایت ملت از اوست .

اما بهانه فوت مظلومانه خانم مهسا امینی موجب آشوب در کشور شده و آنانی که چهل سال همچون کفتار منتظر جنازه انقلاب بودند ، شروع به عقده گشایی کردند و هر آنچه از دستشان برآمد و می آید میکنند تا او در مذاکراتش مغلوب گردد .

در این میان ، چالش آتش زدن قرآن به بهانه آیات حجاب آنهم توسط جوانان ایرانی دیگر نه اعتراض به فوت مهسا است و نه ربطی به مشکلات اقتصادی جامعه ، فقط و فقط یک پیام شفاف دارد وآنهم دشمنی با اصل اسلام است و ولاغیر .

اسلام ناب محمدی (ص) ، یعنی اسلام مهربانی و صلح که دارد به شکل دیگری در جامعه بین الملل مطرح میشود .

خب ، این یک حرکت صهیونیستی است که بی شک پشت پرده آن اسراییل است .

تمام لشگر رسانه یی و تبلیغاتی دشمن که در این چهل سال از ایران و ایرانی به خاطر مقاومت در برابر حرف زور آسیب دیده ، حال به میدان آمده آنهم با تمام قوا .

اگر بتوانند در این واویلا کار انقلاب را یکسره کنند که برده اند و اگر نتوانند ، دیگر نخواهند توانست .

این یک دستور قطعی اتاق فکر صهیونیستی است .

خود را گول نزنیم و با واژه ها بازی نکنیم ، اصل دین هدف است نه فوت مظلومانه خانم مهسا و نه درد اقتصادی ملت دردکشیده ایران .

هیچ کس دلش در دنیا به حال ما نخواهد سوخت و درد معیشت ما را ندارند چون خود غربی ها با اعمال تحریم به بهانه های مختلف مسبب این فشارها هستند لذا ، هدف اول نابودی اسلام ناب است و دویم تسلط بر منابع عظیم کشور و خاورمیانه .

طراحی هم بسیار حساب شده است ، از لحظه دستگیری تا ساخت صدها ساعت برنامه های تلویزیونی متنوع و دقیق ( که تولیدشان هفته ها کار میبرد ) و پخش بعد از دقایقی از فوت مرحومه آنهم قبل از اطلاع خانواده از مرگش!!!!!

اعتراف شب گذشته سرکرده گروه کومله در BBC مبنی بر هدفمند بودن و برنامه ریزی این داستان از ابتدا تا اغتشاشات خیابانی ، همگی مهر تاییدی بر عمدی بودن ماجرا دارد .

پس از این مقدمه چند نتیجه میگیریم :

۱_ دشمن با تمام قوا ، تاکید میکنم ، با تمام موجودیتش وارد میدان شده برای نابودی اسلام و انقلاب !!!

۲_ دادخواهی از مرگ مرحومه مهسا امینی، اگرچه واجب است و ضمن تنبیه مسببین باید رویه حتما بطور علمی اصلاح شود تا تکرار نگردد اما اگر موضوع را از زاویه دیگر ببینیم ، این اتفاق ، اسم رمز عملیات اغتشاش است .
اینجاست که کلمه نفوذ معنی پیدا میکند !! ( در این خصوص بعداً بیشتر صحبت خواهیم کرد ) .

۳ _ هتک حرمت قرآن کریم که در این سرزمین و بدین شکل سابقه ندارد ، عملی ست غیر قابل پذیرش که مطمئناً منشا حمایتی صهیونیستی دارد ولاغیر .

البته گزارش ها و پاییش های اطلاعاتی تا کنون این را ثابت کرده و انشاءالله در نطفه خفه خواهد شد .

۴_ نوشتن خطاهای انسانی پای دین و اهل بیت (ع) توسط بعضی از شهروندان آنهم با تبلیغات وسیع رسانه های بیگانه و القاهای فکری به مردم ، بازخورد بهره گیری این عناوین مبارک در کلیه امورات روزمره توسط مسوولین است که اگر خطا کنند پای دین و مذهب نوشته میشود و مورد هتک قرار میگیرد ، لذا باید این رویه ها اصلاح گردد .

۵_ تضعیف پلیس عملی ست بسیار خطرناک ، زیرا پس از پایان این قبیل اعتراضات ، همین پلیسی که اکنون او را آتش میزنند ، کتک میخورد و مورد هتک واقع میشود ، در صورت خطر و تماس با ۱۱۰ ، باید بداد شمای شهروند برسد ، در آن موقع و در صورت عدم اقدام بموقع پلیس ، آیا همین جماعت اعتراض نمیکند ؟
البته تضعیف پلیس فقط و فقط به دست قانون شکنانی صورت میگیرد که در زمان های ماضی به دست پلیس گرفتار یا تحت پیگرد قرار گرفته اند ، پس ، از ذلت مامورین امنیتی و انتظامی هیچگاه دلشاد نشویم که این مهم امنیت زن و بچه و خانواده خود و سایر ایرانیان را هدف قرار داده است .

اما در‌ پایان مجدد به ابتدای سخن باز میگردیم که دوستان عزیز ؛
با هر نگرش و طرز فکر و عقیده یی که هستید ، این را بدانید ما هستیم که در ایران اسلامی و باهم در حال زندگی هستیم ، حال بد یا خوب ، هستیم .
آنانی که به هر دلیل رفتند ، رفته اند ، پس اگر در این زمانه بسیار حساس هوادار رییس جمهور و تیم مذاکره کننده خود که در حال رایزنی با جهان جهت رفع تحریم ها هستند نباشیم ، دودش به چشم همه خواهد رفت که هدف قطعی دشمن در این وقایع است !!

بقول یک اندیشمند انگلیسی که می گفت : دلیل شکست ایرانیان در طول تاریخ عدم اتحاد و حمایت از لیدرهای وطن پرستشان توسط توده مردم بوده و ما هم از این ضعف بهره برده و مرتب به سرشان کوبیدیم !!!!

اویی که بیرون از این مرزها برای من و تو نسخه میپیچد ، اولاً دلش برایمان نسوخته و خود بدنبال منفعتی است و دوما ؛ دود اقداماتش به چشم ما میرود .

پس بیاییم در کمال آرامش و انصاف و بدور از توهین و افترا ، دست در دست هم قدم در راه اعتلای کشور تا حصول نتیجه مطلوب برداشته تا نه خون شریف هزاران شهید جان بر کف پایمال شود و نه دشمن بتواند سواستفاده کند و نه دیگر مهساها با ندانم کاری فردی نالایق آسیب ببیند که بعد تاوان آن خطای فردی را کل انقلاب و حتی اسلام بدهد .

انشاءالله ریشه فساد و رانت و بی لیاقتی بعض از مسوولین منافق برچیده شود تا حرکت کشور به سوی آبادانی و رفاه سرعت چشمگیری بگیرد .

پاینده باد اسلام // زنده باد ایران ?

#اسحاقی_سیدروح لله_حقوقدان_پژوهشگر سیاسی //

saaok#

#آبروی_ایران_و_ایرانی_را_حفظ_کنیم

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *