ایستادگی خود در مواجهه با دشمنان را مدیون مردم هستیم

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)موفق شدند شب گذشته در عملیاتی عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ را دستگیر کنند.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در مراسم ملی پدافند غیرعامل بیان داشت: آنچه می‌تواند از مردم ما در برابر تهدیدات حفاظت کند وظیفه‌ای است که همه باید در بستر آن تلاش کنیم.

وزیر اطلاعات با تسلیت به هموطنانمان در حادثه تروریستی شاهچراغ ادامه داد: امنیت زیرساخت همه امور کشور و مقابله با تهدیدات از اولویت‌هایی است که باید به آن پرداخت و با همه توان باید در جهت پایداری آن گام برداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب گفت: پدافند غیرعامل اگر بتواند هوشمند، فعال و مؤثر باشد می‌تواند نقش جدی در ایجاد و برقراری امنیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه آگاه سازی و فرهنگ سازی از اولویت های مهم در پدافند غیرعامل است افزود: باید نسبت به هوشیاری و پیش بینی از درک تهدیدات علیه کشورمان اقدامات لازم را انجام داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سازمانی که بتواند هوشمندانه از تهدیدات دشمن پیشگیری کند می‌تواند در پدافند توفیق به همراه داشته باشد ادامه داد: تا زمانی که ملت و حاکمیت دین و اسلام در این کشور وجود دارد دشمن و تهدید هم خواهد بود و باید نسبت به آنها تمهیدات لازم را پیش بینی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب اظهار داشت: ما با یک جنگ ترکیبی و هوشمند دشمن مواجه هستیم. بیش از ۴۰ سال است دشمن هر روز با فتنه و هر چه در توان از قدرت نرم و سخت دارد به کار گرفته و امروز نیز تلاش می‌کند نسبت به مردم ما مقابله کند و هدف خود را پیش ببرد.

وی گفت: در فتنه اخیر با اعتراض روبرو نیستیم با اغتشاش روبرو هستیم. در اعتراض درگیری و آتش زدن و خشونت جایی ندارد. آنچه دشمن در کردستان و بلوچستان دنبال می‌کند غیر از تجزیه طلبی نامی ندارد و دشمن هر روز تلاش می‌کند تا بحرانی بیافریند.

وزیر اطلاعات گفت: بهانه عاملی است تا دشمن بتواند موج‌آفرینی کند و امروز عمده هدایت را دشمن انجام میدهد. عوامل نوپدید همچون مزدورانی که پرچم آنها را در تجمع آلمان دیدید همه بازیگران آنها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب افزود: مسئولان و فرهیختگان باید امروز برای اقلیت آسیب دیده چاره بیندیشند. ما امروز ایستادگی خود در مواجهه با دشمنان را مدیون مردم هستیم و باید به مطالبات و نارضایتی‌های مردم در مسائل اقتصادی و غیره توجه و حل آن را در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: دشمنان امروز اقدامات به اصطلاح حقوق بشری را دنبال میکنند و تلاش می‌کنند اغتشاشات را با فشارهای جهانی، عملیات تروریستی و اقدامات هنجارشکنانه ادامه دهند.

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند شب گذشته در عملیاتی عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.وزیراطلاعات: عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ دیشب دستگیر شد

#منبع:میزان

#موسسه_حقوقی_مباشرتی_صبای_عدالت_آریانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *