دومین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه قضاییه با حضور مقامات عالی قضایی کشور برگزار شد.

خبرگزاری میزان – عصر روز گذشته «دوشنبه ۹ آبان» دومین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه و مقامات عالی قضایی کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: باید به گونه‌ای اقدام کنیم تا در بازه زمانی کوتاه مدت دو ماهه برای ریاست قوه قضاییه گزارش عملکرد خود را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه هدف از انجام ماموریت‌ها در دستگاه قضا عمدتا تحول در دادگستری‌های کشور است، گفت: باید موضوع و مشکل را شناسایی کنیم تا با طرح مسائل در پی اجرای هر چه سریع‌تر فرامین رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

در این جلسه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص قوه قضاییه در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۷، در قرارگاه فوق الذکر ۵ کارگروه‌ برای اجرایی شدن فرامین رهبر انقلاب در دستگاه قضایی تشکیل و اعضای آن مشخص شد.

کارگروه پیشگیری و مقابله با فساد درون سازمانی و برون سازمانی، کارگروه نظارت دستگاه قضایی بر ضابطان و حقوق عامه، کارگروه صیانت از نیروی انسانی و ارتقای کیفیت عملکرد، کارگروه مراقبت از امنیت روانی جامعه، کارگروه حمایت از مالکیت؛ ۵ کارگروه مذکور است.

همچنین کلیت راهکارها برای انجام اقدامات در کارگروه‌های عنوان شده به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید تا در ادامه و در فرآیند اجرای اقدامات این راهکارها عملیاتی شوند.

#منبع:میزان

#موسسه_حقوقی_مباشرتی_صبای_عدالت_آریانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *