رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست متهمان حادثه تروریستی حمله به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

خبرگزاری میزان– در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست متهمان حادثه تروریستی حمله به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه کیفرخواست ۵ متهم اصلی این حادثه ترویستی صادر شده است و پرونده این افراد جهت طی شدن ادامه روند قضایی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال خواهد شد گفت: از ابتدای وقوع این حادثه تروریستی و تشکیل پرونده قضایی روند تحقیقات ، شناسایی ، بازداشت متهمین و تکمیل پرونده با نظارت ویژه قضایی در کمترین زمان ممکن انجام شد و امروز پس از گذشت ۴۰ روز از این حادثه پرونده در مرحله دادسرا تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه اتهام ۵ متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) محاربه ، افساد فی الارض، عضویت در گروهک تروریستی داعش ، عضویت در گروه باغی ، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و معاونت در افساد فی الارض است، گفت: روند رسیدگی به این پرونده در شعبه اول دادگاه انقلاب اشلامی شیراز نیز با سرعت، دقت و به صورت ویژه انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بر جدیت دستگاه قضایی در برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه تأکید کرد و تصریح کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت این مرز و بوم را مطامع شیطانی خود قرار دهند.

گفتنی است در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شامگاه ۴ آبان ماه امسال ۱۳ نفر از خادمان و زائران آن حرم مطهر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند

#منبع_ميزان

#موسسه_حقوقي_مباشرتي_صباي_عدالت_آريانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *