/ واکنش سخنگو به اظهارات داوری درباره پرونده «شکاری»/ آخرین وضعیت پرونده «سپیده قلیان»/ ۳۱ مسئول مورد تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند 

 نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه‌شنبه (۲۲ فروردین ماه) با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف آغاز شد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به آدرس https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

در ادامه اظهارات سخنگوی دستگاه قضا در این نشست خبری و پاسخ‌های وی به خبرنگاران به صورت اجمالی از نظر می‌گذرد.

سخنگوی قوه قضاییه در این نشست خبری با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) بیان کرد:قوه قضاییه اعلام می‌کند که تمام اهتمام و تلاش خود را در راستای کمک موثر به مسئولان اجرایی در راستای تحقق کامل شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید برای رفع دغدغه‌های عمومی ملت شریف به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: به عهد سابق خود مبنی بر مبارزه قاطع و بی امان و بدون وقفه با گلوگاه‌های فساد علاوه بر مبارزه با مصادیق روز فساد در کشور هستیم و تلاش خواهیم کرد که راهکار‌ها و طرق ایجاد فساد اقتصادی را با کمال قاطعیت در تمامی سطوح مجدانه پیگیری و مسدود کنیم.

وی بیان کرد:در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم و این در حالی است که شومی و بدنامی رژیم جنایتکار، جعلی و منحوس صهیونیستی امروز بیش از پیش آشکار شده است؛ لزوم همکاری ملت‌های آزاده با مبارزه با دسیسه‌های این غده پوشالی استکبار نیز بیش از پیش مبرهن شده است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: انشالله قدس شریف از چنگال ناپاک صهیونیست‌ها رها شده و طعم شیرین دنیای بدون صهیونیست و فلسطین بدون غصب و غارت‌های اسرائیل معنا پیدا خواهد کرد. 

ستایشی خاطرنشان کرد: امروز تناقضات درونی رژیم جعلی و قدرت مقاومت ملی فلسطینیان در دفاع از قدس شریف و سرزمین ابا و اجدادی شان، موازنه را به نفع دنیای اسلام و ملت فلسطین تغییر داده است. زیرا عجز صهیونیست‌های غاصب و تا بن دندان مسلح در برابر دست‌های خالی اما اراده‌های پولادی فلسطینیان کاملا مشهود است.

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: در روز جهانی قدس امسال نیز همه ملت‌های آزاده و ایرانیان نشان می‌دهند خون‌های به  ناحق ریخته شده فلسطینیان موجب آبیاری درخت تناور مقاومت شده و این عزم راسخ خانه پوشالی صهیونیسم را از جا می‌کند و وعده الهی مبنی بر اضمحلال ظلم دولت صهیونیستی محقق خواهد شد.

منبه،ميزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *