سردار رادان: طرح عفاف و حجاب ادامه دارد/ مأموریت‌های پلیس در جهت رفع دغدغه‌های مردم

فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با ادامه‌دار بودن طرح عفاف و حجاب گفت: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه‌های مردم ادامه دارد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص مهمترین دغدغه‌های مردم اظهار داشت: آن چیزی که دغدغه مردم است دغدغه پلیس خواهد بود و آن چیزی که مردم را نگران می‌کند، پلیس را هم نگران کرده و قطعا پلیس به نگرانی مردم پاسخ می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: چند موضوع در تماس‌های مردم با پلیس خود را نشان داده و به عنوان دغدغه مردم مطرح است؛ ترافیک، راهنمایی و رانندگی و به طور خاص سد معبر از جمله مواردی بوده است که مردم با پلیس مطرح کرده‌اند.

وی افزود: قطعا شهروندان باید بدانند که سد معبر ناراحتی مردم را افزایش داده و بیشترین تماس مردم با پلیس در این خصوص بوده است و ما حتما به مردمی که از این بابت اذیت می‌شوند پاسخگو خواهیم بود.

سردار رادان دغدغه‌های دیگر مردم را سرقت، تصادفات و سایر جرائم عنوان و تصریح کرد:‌ در سرقت حتما با هماهنگی با دستگاه قوه قضائیه برخورد خواهیم کرد؛ در خصوص معتادان متجاهر نیز آنها را جمع‌آوری کرده‌ایم اما این بدان معنا نیست که تعداد حضور آنها صفر شده باشد و در این زمینه من به خودم انتقاد می‌کنم چرا که به مردم قول داده بودم که تحت هر شرایطی چه ظرفیت باشد یا نباشد، معتادان  متجاهر جمع‌آوری شود؛ البته دکتر مؤمنی هم قول داده‌اند که ظرفیت‌ها افزایش یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که طرح عفاف و حجاب تا کی ادامه دارد، اعلام کرد: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.

لازم به ذکر است که طرح عفاف و حجاب با ابلاغ سردار احمدرضا رادان از ۲۶ فروردین ماه در راستای برخورد با کشف حجاب در معابر، واحدهای صنفی و خودروها به طور هوشمند شروع شده و ادامه دارد.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج پویش‌های متعدد برخورد با کشف حجاب و سرقت را از مسؤولان خواستار شده‌اند.

پایان پیام/

منبع : فارس

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *