این مهم فقط به دست پرتوان دستگاه عدلیه میسر خواهد بود .

 

دستگاهی که مامن مطلومان و پناهگاه ستمدیدگان جامعه است . اوییکه  دستش میرسد و دغدغه ماسک و ژل ضدعفونی ندارد حسابش جداست که در جامعه امروز ما قلیل می باشند اما آنانی که حتی دستشان و یا وسعشان به خرید حتی یک اسپری ضدعفونی نمیرسد بسیارند که متاسیفانه صدایی برای بروز دردشان  نیست.

تنها مکانی که میتواند مامن این قشر ولی نعمت در جامعه باشد قوه قضاییه است .

علی الخصوص که در زمان حال سیدی بر مسند ریاست آن تکیه زده که مردم او را به دادخواهی می شناسند و می ستایند پس چه زیباست ایشان در عطمی راسخ و با تشکیل شعبات ویژه رسیدگی سیار مشتمل بر 5 قاضی توانمند و مقتدر و با اختیارات تام  مبادرت به تشکیل دادگاههای صحرایی همچون زمان جنگ که احکام متقن و انقلابی صادر نماید ، اقدام و شر این زالوههای کثیف را از سر جامعه باز و شرایط سلامت جامعه و صد البته امیدبخشی را به مردم ایجاد نماید . دادگاههاییکه ایران امروز ما شدیدا به آن محتاج است . جالب آنجاست که این قبیل دادگاهها و در زمانه جنگ توسط همه کشورها و ملییت ها تشکیل می گردد و جای هیچ اغماضی هم ندارد .

سیستم خبر رسان کشور نیز از صدر تا طیل این اقدامات را به صمنع ونظر مردم برساند تا همگان بدانند در بازی با جان مردم حکومت شوخی و تعارف ندارد .

 

روابط عمومی موسسه حقوقی و مباشرتی صبای عدالت آریانا

 

#محتکر_زالو_جامعه_میباشد

#قوه قضاییه_برخورد_انقلابی_با_محتکران_کند

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *