به گزارش ایسنا، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ تقی خانی با اشاره به موج سواری رسانه های بیگانه روی حادثه شناور «کنارک» و ایجاد شایعات بی اساس درباره آن گفت: هر اتفاقی که در حوزه های مختلف در کشورمان رخ می دهد، بدیهی است که دشمنان ما سعی دارند از آن سوءاستفاده کرده و براساس این سوءاستفاده، اهداف خود را محقق کنند.

وی در این باره اضافه کرد: این رسانه ها با برخی مطالب که شایع می کنند، طبیعی است که افکار عمومی ما را نیز بعضاً تحت تأثیر خود قرار می دهند اما ما باید خیلی مراقب باشیم که اطلاعات و اخبار مورد نیازمان را از جاهایی دریافت کنیم که موجه اند و به لحاظ قانونی و جایگاهی، در تعریف مراکز اطلاع رسانی رسمی و قانونی قرار می گیرند.
امیر تقی خانی با اشاره به هدف یا اهداف ایجاد شایعات رسانه های بیگانه یا معاند درباره حادثه شناور کنارک، اظهار داشت: این شایعات «بی ربط و ابتدایی» هستند و از پایه نباید به آن ها توجه کرد. این ها سعی دارند به هر طریق ممکن، در میان مجموعه نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و وزارت دفاع، اختلاف ایجاد کنند که باید مراقبت کنیم و هوشیار باشیم.

وی افزود: مردم ما قطعاً هوشیارتر از این هستند که بخواهند چنین شایعاتی را باور کنند؛ البته ممکن است این صحبت ها در بعضی جاها تاثیراتی به جای بگذارد اما هوشیاری مردم ما و مرور زمان و همچنین بررسی های کارشناسی، تمامی آن شائبه ها و شبهه افکنی ها را برملا و روشن خواهد کرد.
سخنگوی ارتش درباره یکی از این شایعات مبنی بر هدف قراردادن ناو «کنارک» توسط قایق های سپاه پاسداران، گفت: این صحبت یا صحبت هایی از این دست، کاملاً بی ربط هستند. 

**********************
منبع :

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *