عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز طوفان تبلیغاتی و تحریف آمیز علیه ما توسط دشمن به وضوح دیده می‌شود، گفت: ما باید تلاش تبلیغاتی، دیپلماتیک و حقوقی خود را افزایش بدهیم و همان‌طور که در جبهه نظامی بر دشمن پیروز شده‌ایم باید در جنگ رسانه‌ای هم با قدرت وارد عمل شویم.

انصاری: با تبلیغات و تلاش دپیماتیک و حقوقی در جنگ رسانه‌ای با دشمن پیروز می‌شویمحجت‌الاسلام مجید انصاری  بیان کرد: دشمنی استکبار با ملت ایران مسئله تازه‌ای نیست، از روز‌های اول که مردمی‌ترین انقلاب را تشکیل دادیم دشمنان با ما وارد جنگ فیزیکی و تبلیغاتی شدند و این موضوع تاکنون ادامه دارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طی ۴۰ سال گذشته مورد هجوم تحلیل‌گرایان رسانه‌ای مرتبط با رژیم صهیونیستی بودیم، گفت: رسانه‌های صهیونیستی سعی می‌کنند چهره دیگر این انقلاب را به جهانیان منعکس کنند، به طوری که این تبلیغات گاهی به قدری مضحک است که مایع تعجب روشنفکران جهان می‌شود.
انصاری افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به حمایت از تروریسم متهم می‌شود در حالی که از ابتدای انقلاب ملت ما قربانی تروریسم بوده است، تروریست‌هایی که بالغ بر ۱۷ هزار قربانی از ما گرفتند، در دامان آمریکا به حیات خود ادامه می‌دهند به عنوان مثال شهید سپهبد قاسم سلیمانی  را که با تروریسم و داعش مبارزه کرد را اینگونه ظالمانه ترور کردند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز طوفان تبلیغاتی و تحریف آمیز علیه ما توسط دشمن به وضوح دیده می‌شود، گفت: ما باید تلاش تبلیغاتی، دپیماتیک و حقوقی خود را افزایش بدهیم و همانطور که در جبهه نظامی تاکنون با قدرت با دشمن مبارزه کرده‌ایم و پیروز شده‌ایم امروز باید در جنگ رسانه‌ای هم با قدرت وارد عمل شویم.
***************************************************
منبع : میزان
#صبای عدالت آریانا
#SAAOK

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *