حجت الاسلام سید سلمان ذاکر : با اشاره به ناکافی بودن یارانه نقدی مردم، گفت: پرداخت یارانه نقدی دولت به مردم باید متناسب با نرخ تورم باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی دولت به مردم باید متناسب با نرخ تورم باشد، گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان یارانه نقدی هیچ کمکی به مردم نمی‌کند و باید این یارانه متناسب با نرخ تورم باشد.
این نماینده مجلس بیان داشت: یارانه نقدی کمک هزینه‌ای برای خانوار‌های ایرانی است تا معاش خود را رفع و رجوع کنند، اما وقتی برخی کالا‌ها ۱۰ الی ۱۰۰ برابر افزایش قیمت داشته و ارزش پول ملی کاهش یافته است، مگر می‌شود در این شرایط تناسب در پرداخت یارانه با تورم را در نظر نگرفت.

ذاکر تصریح کرد: به نظر بنده متناسب سازی یارانه با تورم یکی از اقدامات مهم دولت است که از آن غافل مانده‌ایم و این خود از جمله «ترک فعل‌»هایی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

۴۵ هزار ۵۰۰ تومان تومان هیچ کمکی به مردم نمی‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان تومان هیچ کمکی به مردم نمی‌کند و باید این یارانه متناسب با نرخ تورم باشد که این اقدام تاکنون صورت نگرفته است و باید در این زمینه اقدامات لازم مدنظر قرار گیرد.

*******************************************************
منبع : میزان
#صبای عدالت آریانا
#SAAOK

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *