دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از کشف یک کلاهبرداری در فروش هشت هزار قطعه زمین خبر داد و گفت: در این پرونده زمین‌خواری فردی با تأسیس یک شرکت تعاونی اقدام به فروش هشت هزار قطعه ۲۵۰ متری از اراضی ملی در منطقه بکر اسب‌چران و سرهار به مالباختگان کرده بود.
محمدتقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با میزان از کشف یک کلاهبرداری در فروش هشت هزار قطعه زمین خبر داد و بیان کرد: در این پرونده زمین‌خواری که متهمان آن به دام افتادند در منطقه بکر اسب‌چران و سرهار فردی با تأسیس یک شرکت تعاونی اقدام به فروش هشت هزار قطعه ۲۵۰ متری از اراضی ملی به مالباختگان کرده بود که توسط سربازان گمنام امام زمان شناسایی و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: متهمان در منطقه اسب‌چران، اقدام به طراحی دفترچه‌های فروش با پوشش شرکت تعاونی کرده بودند و توانسته بودند حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی مجاور زمین خود را در حالی که فقط مالک هشت هزار متر از اراضی آن منطقه بودند، به فروش برسانند.

 

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان گفت: شهروندان برای جلوگیری از هدر رفت پول و وقت خود دقت لازم را برای خرید زمین به عمل بیاورند و پیش از معامله از نوع کاربری اراضی اطمینان حاصل کنند.
********************************************
منبع : میزان
#صبای عدالت آریانا
#SAAOK

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *