رئیس جمهور با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از قهرمانان تاریخی ماست، گفت: ترور سردار سلیمانی، انتقام آمریکا از جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های منطقه بود همچنین انتقام از ملت‌های بزرگی بود که در برابر توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: پایان کرونا هنوز مشخص نیست اما خوشحال هستیم کادر درمان؛ مردم مخلص و تمام نیرو‌ها برای مقابله با این بیماری کمک کردند و با تمام توان در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه سال میلادی ۲۰۲۰ با یک غم و درد بسیار بزرگی فردا پایان می‌پذیرد، گفت: سال گذشته در ایران با ترور وحشیانه سردار دل‌ها توسط مقامات آمریکایی و در راس آن‌ها رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا آنها به اتمام رسید.

روحانی گفت: ترور سردار سلیمانی، انتقام آمریکا از جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های منطقه بود همچنین انتقام از ملت‌های بزرگی بود که در برابر توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم ایستادند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آنها از شکست داعش ناراحت بودند؛ داعش یعنی مزدوران صهیونیست‌ها و آمریکا. ما دیدیم وقتی نیروهای داعش زخمی می‌شدند، رژیم صهیونیستی آن‌ها را درمان می‌کرد، آن کسی که از جنگ و ناامنی در این منطقه نفع  می‌برد، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.  شهید سلیمانی یکی از قهرمانان تاریخی ماست.

*********************************************

منبع : میزان

#صبای عدالت آریانا

#saaok

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *