تلاقی تفکر کارگزاران سیا با برنامه های ،کمپین فمینیستی خارج نشین/نویسنده دکتر اسد الله پازکیان


* مطابق یکی از اسناد فاش‌شده از سازمان سیا، این سازمان ۲۹ خرداد ۵۸ اعلام کرد: «تمام بذرهای یک جنگ داخلی در ایران کاشته شده است. ما تسلیحات زیادی در ایران داریم. گروه‌های زیادی در ایران آماده جنگ هستند. ما در آستانه موفقیت و پیروزی هستیم.»


* سناتور جکسون مهر۵۸ تصریح کرد: «انقلاب ایران محکوم به شکست است و آن کشور در آستانه تجزیه به قطعات کوچک است.»
* مایلز کاپلند همکار روزولت در کودتای ۲۸ مرداد، اردیبهشت ۵۹ به صراحت اعلام داشت: «هدف از تهاجم طبس، تنها آزادی گروگان‌ها نبود، بلکه هدف اصلی کودتا برای سرنگونی رژیم ایران بود.»


* رامسفلد وزیر دفاع آمریکا، ۹ آذر ۱۳۸۰ تصریح کرد: «ایران کشوری شبیه عراق، کره شمالی، سوریه و لیبی است… کار ما این است که آنها را ریشه‌کن کنیم.»

* ریچارد پرل از اعضای پنتاگون آبان ۸۲ تصریح کرد: «سیاست واشنگتن برای تغییر حکومت ایران به قوت خود باقی است. تنها اشتباه ما در تیرماه سال جاری، تصور سقوط سریع توسط تظاهرکنندگان اجیرشده و هدایت شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای مخالف در آمریکا بود. اما هم‌اینک سیاست تغییر رژیم از شکل آنی و سریع به یک روند طولانی‌مدت تبدیل شده است. معتقدیم دانشجویان اصلاح‌طلب و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای دو ابزار اصلی ما برای سرنگونی و تغییر حکومت ایران و کشاندن مردم به خیابان‌ها هستند.»

*جان بولتون نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس تصریح کرد: «نتیجه بازبینی سیاست خاورمیانه‌ای رئیس‌جمهور ترامپ و آنچه بسیاری از ما در ایالات متحده به‌سمت آن حرکت می‌کنیم، باید این باشد که انقلاب ۱۹۷۹ آیت‌الله خمینی نباید تا چهلمین سال خود دوام داشته باشد. سیاست قطعی و اعلامی ایالات متحده آمریکا پس از این باید سرنگونی حکومت ایران و تغییر رژیم در این کشور باشد. رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به همین خاطر تنها راه‌حل موجود تغییر خود رژیم است… امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم! بولتون همچنین اول ژانویه ۲۰۱۸ (۱۴ دی ۹۶) در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: «سیاست ما باید سرنگونی رژیم در تهران باشد.»

* فیل جیرالدی عضو ارشد سیا ۲۰ خرداد ۹۷ تاکید کرد: «ترامپ می‌خواهد با فشار بر مردم ایران آنها شورش کنند و رژیم خود را تغییر دهند.»

موارد بالا تنها گوشه ی ناچیزی از هزاران نگرشی است که خواستار ،تجزیه،فروپاشی و سرنگونی نظام مقدس ج.ا.ا از طریق راهکارهای متعدد و متنوع است.

یکی از راههای که این کارگزاران امنیتی اما در ظاهر سیاسی و دیپلماتیک در خصوص ،تضعیف و تحلیل کشورمان تعقیب می نمایند ،بهره گیری از نیروهای میانه رو ،یا اصلاح طلب است که ،معتقد به ،جهانبینی آمریکایی،بوده و جهت ،فروپاشی فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و دفاعی امنیتی در ایران ،به کارگزاران پروژه ای آمریکا تبدیل شده اند.
از جمله پروژه های سیا ،فروپاشی نهاد خانواده در ایران است ،که این روزها،کمپین های فمینیستی نیابتی آمریکا،در ایران ،به دنبال تحقق آن می باشند.

کارگزارانی چون ،مسیح علینژاد،شیرین عبادی،مهرانگیز کار،شادی صدر،فاطمه حقیقت جو،نوشابه امیری،فریبا داوودی مهاجر،و….از سردمداران چنین تفکراتی بوده و پشت پرده ،جریانی چون :

✓چهارشنبه سفید،جبش می تو،کشف حجاب گسترده

✓ خلق ضد گفتمان :«من هم یک محجبه ام!» با هدف :(گسترش اباحی گری در ایران ،با این شگرد که من حجاب دارم ،اما مقید به شرع و شریعت نیستم،یا من یک محجبه ام،اما تابع حکومت و قانون ایران نیستم و….)

می باشند .

البته طبق شواهد موجود ،واضع و خالق این ضد گفتمان ،جلایی پور ،عضو دفتر مرکزی جبهه مشارکت اسلامی از جبهه،اصلاحات می باشد.


#اسحاقی_سید روح الله_حقوقدان_پژوهشگر سیاسی

#پازکیان_اسد الله_دکتر_پژوهشگر_سیاسی

توسط ariana20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *