یکی از جانبازان حادثه تروریستی اهواز می‎گوید که آمریکا و کشورهای غربی با حمایت همه‌جانبه از گروهک‌های تروریستی، شریک جنایات آنها علیه ملت ایران هستند.

«معصومه ایزدپناه»، یکی از جانبازان حادثه تروریستی اهواز در گفت‎وگو با میزان به تشریح ابعادی از این حادثه تروریستی پرداخت.

«معصومه ایزدپناه» و «آرش متین»، فرزند وی، از جانبازان حادثه تروریستی اهواز در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ هستند.

«ایزد پناه» در تشریح روز حادثه، گفت: روز سی و یکم شهریور سال ۹۷ به خاطر علاقه‌ای که آرش و برادرش برای مشاهده رژه داشتند به محل مذکور رفتیم؛ سپس صدای تیراندازی را شنیدیم و حمله تروریستی انجام شد؛ در پی این حادثه پسرم روی زمین افتاد و خودم زخمی شدم؛ همچنین شمار دیگری از افراد نیز زخمی شدند.

وی ادامه داد: فرزندم در پی این حمله تروریستی مجروح و به مدت یک ماه در بیمارستان بستری بود.

«ایزدپناه»، در بخش دیگری ضمن اشاره به دعوای حقوقی خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز علیه دولت و مقام‎های آمریکا به دلیل حمایت از گروه‎های تروریستی، گفت: آقای اقدامی (پدر خردسال‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز) با خانواده‌های قربانیان صحبت کرده و قرار شد نگذاریم حقوق خود و فرزندانمان پایمال شود؛ به خاطر همین تصمیم گرفتیم از کشورهایی که باعث و بانی این اقدام تروریستی بودند، شکایت کنیم.

وی همچنین بیان کرد: کشورهایی که باعث و بانی این حرکت تروریستی بودند باید محکوم شوند تا خون شهدای این حادثه پایمال نشود.

وی در بخش دیگری خطاب به کشورهای غربی حامی گروهک‌های تروریستی، اظهار کرد: «کشورهای غربی چگونه به خود اجازه می‌دهند در حالی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، مزدورهایی را بیاورند، از آنها انواع حمایت‌ کنند و در راستای مقاصد خود از آنها استفاده کنند؟»

«ایزدپناه»، در پایان با بیان اینکه کشورهای غربی از این مزدوران حمایت کرده و آنها را وارد خاک کشور کردند، گفت: تروریست‎ها در روز رژه خانواده‌هایی را که در آن محل حاضر شده بودند، هدف قرار دادند.

منبغ:میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *