رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه قوه قضاییه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد گفت: خدمات الکترونیک قضایی مورد توافق با سازمان فناوری اطلاعات در پنجره دولت هوشمند قابل دسترسی است.

محمد کاظمی فرد در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مکلف هستند پنجره واحد خدمات هوشمند خود را تا پایان ماه جاری راه‌اندازی کنند تاکید کرد: پنجره واحد هوشمند قوه‌قضاییه که در حال حاضر به ارائه ۲۴ خدمت می پردازد زودتر از مهلت قانونی راه اندازی شده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تاکید بر اینکه این ۲۴ خدمت کلی هستند و خدمت های دیگری نیز داخل این ۲۴ خدمت وجود دارد گفت: همچنین دستگاه ها بر اساس قانون موظف هستند تا پایان دی ماه سال جاری خدمات هوشمند خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که قوه‌قضاییه این تکلیف را به انجام رسانده است.

کاظمی فرد در ادامه تاکید کرد: در توافق با سازمان فناوری اطلاعات مقرر شد برخی از خدمات الکترونیک قوه‌قضاییه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شود. با تلاش های صورت گرفته این اقدام اجرایی شده است و امکان اضافه شدن خدمات دیگر نیز وجود دارد.

منبع:میزان

#موسسه_حقوقی_مباشرتی_صبای_عدالت_آریانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *