شکست دوباره اعتصاب تحمیلی معاندین به بازار تهران/ بازاریان پایتخت خود را برای شب یلدا آماده می‌کنند

برای دومین مرتبه متوالی پروژه اعتصاب سازی معاندین برای بازارهای پایتخت با شکست مواجه شد و بازاریان در حال حاضر کسب و کار خود را انجام داده و خود را برای بلندترین شب سال آماده می‌کنند.

خبرگزاری میزان –  در راستای اجرای برنامه‌ها و نقشه‌های نخ نما شده توسط دشمنان ایران اسلامی و در راستای تعطیل نشان دادن بازارهای مختلف کشور، معاندین با انتشار فراخوان‌هایی در فضای مجازی برای روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در اقدامی تحمیلی اقدام به اعلام تعطیلی اصناف و واحدهای تجاری و بازاری کردند.

این روزها معاندین سعی در ناآرام نشان دادن وضعیت و جو موجود در کشور دارند؛ از این رو با اجرای اقدامات مختلف از جمله خبرسازی، کشته سازی، دعوت به اعتصاب کسبه و انتشار تصاویر دروغین و … اقدام به ایجاد تفرقه و شایعه پراکنی می‌کنند که در ادامه تیرشان به سنگ خورده و تمام رشته‌های آن‌ها پنبه می‌شود.

بیشتربخوانید

شکست دوباره اعتصابات

یکی از اهداف معاندین نشان دادن تعطیلی اصناف به ویژه بازار بزرگ تهران بود. پس از بررسی میدانی تیم خبری خبرگزاری میزان از بازار بزرگ تهران مشخص شد که کسبه آن به مانند سایر روزهای سال در حال انجام اقدامات اقتصادی خود هستند و خبری از تعطیلی و یا نیمه تعطیل بودن مغازه‌ها و پاساژها نبود.

بازار بزرگ تهران و سایر بازارها در پایتخت در حال حاضر باز بوده و بازاریان اقدامات معمول خود را انجام می‌دهند و خبری از اعتصاب و یا تعطیلی نیست.

#منیع:میزان

#موسسه_حقوقی_مباشرتی_صبای_عدالت_آریانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *