شرکت صنایع تولیدی کروز در سال ۱۳۶۱ تأسیس و در مدت زمان ۳۰ سال به بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تأمین‌کننده قطعات در صنعت خودرو ایران تبدیل شد.[۱] شرکت صنایع تولیدی کروز در سال ۱۳۹۶ از سوی سازمان مدیریت صنعتی به عنوان پنجاهمین شرکت ایران رتبه‌بندی شد.[۲] اکنون نزدیک به ۱۲۰۰۰ نفر نیروی انسانی به‌صورت مستقیم در این شرکت شاغل هستند و هم‌اکنون سهامدار کنترلی شرکت صنایع تولیدی کروز، شرکت توسعه صنایع وینارت است.[

شرکت کروز از بدو پیدایش خود در سال ۱۳۶۱ تا به امروز، استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است: تامین قطعات و سیستم‌های با کیفیت و مطمئن جهت برآورده کردن نیازهای صنایع کشور، همگام با استفاده از فرصت‌های موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی. 
به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو کشور، این وظیفه ماست که کیفیت و قابلیت‌های خودرو های تولید شده در ایران را بهبود دهیم. جهت نیل به این هدف، ما بطور مستمر پروژه ها و فعالیت‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار می دهیم تا بتوانیم رانندگی را به تجربه ای لذت بخش و ایمن برای همه خریداران خودرو تبدیل کنیم. 
مهمترین ارزش‌های سازمانی شرکت کروز عبارتند از: صداقت، خلاقیت، سخت کوشی و اخلاق و بواسطه آنها، ما برآنیم که کیفیت زندگی کارکنان مان، جایگاه رقابتی شرکت‌مان و توان فنی صنعت خودرو ایران را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *