تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/افزایش تلفات نظامیان صهیونیست به ۲۹۱ نفر/ احتمال برقراری آتش‌بس موقت/ ۱۵۵ صهیونیست در اسارت مقاومت فلسطین

تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/افزایش تلفات نظامیان صهیونیست به ۲۹۱ نفر/ احتمال برقراری آتش‌بس موقت/ ۱۵۵ صهیونیست در اسارت مقاومت فلسطین

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که براساس گزارش‌ها، بیمارستان‌های این منطقه فقط برای ۲۴ ساعت دیگر سوخت دارند.

خبرگزاری میزان – طوفان الاقصی، عملیاتی که مقاومت از طریق آن شکستی غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، امروز دوشنبه، وارد روز دهم خود شده است.

در عین حال، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را زیر بمباران خود دارد و این منطقه تحت محاصره اکنون فاصله چندانی با وقوع فاجعه بشردوستانه ندارد.

گمانه‌زنی‌های ضدونقیض درباره آتش‌بس موقت در غزه

در حالی که گزارش‌ها از باز شدن گذرگاه رفح در صبح امروز و آتش‌بس موقت حکایت دارند، رسانه‌های دولتی در غزه می‌گویند که هنوز از سوی مقام‌های مربوطه طرف مصری در مورد باز شدن گذرگاه رفح اطلاعیه یا تاییدیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

در عین حال، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آتش‌بس برای چند ساعت تعیین شده، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

براساس گزارش مذکور، آمریکا، رژیم صهیونیستی و مصر توافق کردند که گذرگاه رفح تا ساعت ۱۷:۰۰ باز باشد.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد که هیچ پاسخی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی یا سفارت آمریکا در اراضی اشغالی و مقام‌های حماس دریافت نشد.

۱۵۵ صهیونیست در اسارت نیرو‌های مقاومت فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۵۵ صهیونیست در اسارت نیرو‌های مقاومت فلسطین هستند.

رویترز: آتش‌بس موقت در غزه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود

خبرگزاری «رویترز» به نقل از ۲ منبع امنیتی مصر اعلام کرد که براساس توافق مصر، رژیم صهیونیستی و آمریکا، آتش‌بس موقت در غزه از ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت محلی آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، هدف از آتش‌بس موقت ۵ ساعته در نوار غزه، خروج افراد دو تابعیتی از غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه غذایی و دارویی برای مردم این باریکه است.

رسانه های دولتی در غزه می‌گویند که هنوز از سوی مقام‌های مربوطه طرف مصری در مورد باز شدن گذرگاه رفح اطلاعیه یا تاییدیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

افزایش شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار اسامی ۲ نظامی به هلاکت رسیده دیگر خود، اعلام کرد که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۲۹۱ نفر رسیده است.

در عین حال، رسانه عبری «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی دیروز بر اثر شلیک ضد تانک در مرز لبنان به هلاکت رسید.

یورش نظامیان صهیونیست به بخش‌های مختلف کرانه باختری

نظامیان صهیونیست در ساعات گذشته به نابلس، بیت لحم، الخلیل و اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند و ده‌ها فلسطینی را دستگیر کردند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر، یک فلسطینی به شهادت رسید.

در عین حال، نظامیان صهیونیست، معاذ عمارنه روزنامه‌نگار مجروح فلسطینی را در پی یورش به خانه‌اش در بیت لحم بازداشت کردند.

بایدن: اشغال مجدد نوار غزه اقدامی اشتباه است

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌گو با «سی‌بی‌اس» ادعا کرد که از اقدام رژیم صهیونیستی براساس قوانین جنگی مطمئن است؛ وی همچنین ادعا کرد که اطمینان دارد که مردم غزه دارو و غذا دریافت می‌کنند.

وی همچنین گفت: فکر می‌کنم که اشغال مجدد غزه، اقدامی اشتباه است.

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن مواضع حزب‌الله لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز ادعا کرد که به زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله در جنوب لبنان حمله کرده است.

عملیات علیه غزه؛ محور گفت‌وگوی وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع این کشور با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حملات این رژیم به غزه گفت‌وگو کرد.

به ادعای بیانیه مذکور، وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد تعهد واشنگتن برای بازدارندگی هر کشور یا طرفی که به دنبال تشدید جنگ است، اطمینان داد.

هشدار وزیر خارجه قطر درباره آوارگی ساکنان غزه

نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر خارجه اردن درباره تحولات فلسطین رایزنی کرد.

وزیر خارجه قطر در تماس خود با همتای اردنی خود نسبت به خطر تلاش برای آوارگی ساکنان غزه هشدار داد.

آخرین وضعیت غزه در ساعات گذشته

– طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه ۱۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/تایید آمار هلاکت ۲۹۱ نظامی صهیونیست

– براساس گزارش‌ها، حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف غزه تحت محاصره ادامه دارد؛ محله‌های شرق غزه زیر آتش سنگین رژیم صهیونیستی قرار دارند.

-گزارش‌ها از انفجار و آتش‌سوزی در منطقه تل الهوی غزه در پی حمله رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

– آنروا، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد که ۴۰۰ هزار فلسطینی در مدارس و ساختمان‌های این آژانس در غزه آواره شده‌اند.

– هلال احمر فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۵ حمله به اطراف بیمارستان قدس در غزه انجام داد.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/تایید آمار هلاکت ۲۹۱ نظامی صهیونیست

– دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد: ذخیره سوخت در تمام بیمارستان‌های نوار غزه فقط برای ۲۴ ساعت کافی است؛ این در حالی است که توقف ژنراتور‌های پشتیبان در بیمارستان‌های نوار غزه هزاران بیمار را در معرض خطر قرار می‌دهد.

– بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به ۲ مقر دفاع مدنی در جنوب و شرق غزه، هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

– بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه، پنج فلسطینی به شهادت رسیدند؛ حمله دیگر رژیم صهیونیستی به منطقه خان یونس، به شهادت یک زن و مجروح شدن پنج کودک فلسطینی منجر شد.

در عین حال، حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در خان یونس که آوارگان فلسطینی در آن حضور داشتند، سه نفر از جمله یک کودک فلسطینی شهید شدند.

– به گزارس «اِی‌بی‌سی»، یک منبع امنیتی اعلام کرد که برای باز کردن گذرگاه رفح جهت خروج اتباع خارجی و دوتابعیتی به مصر و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه توافق صورت گرفته است.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/تایید آمار هلاکت ۲۹۱ نظامی صهیونیست

-سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سلاح‌های استفاده شده در حملات علیه غزه مطابق با استانداردهای ناتو و مشابه سلاح‌های نیروهای آن است.

– بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه، چهار فلسطینی از جمله سه کودک به شهادت رسیدند.

کار بر روی تنها نیروگاه برق در غزه متوقف شده است

یک مقام فلسطینی می‌گوید: وسعت تخریب ناشی از حملات رژیم صهیونیستی در مقایسه با تجاوز سال ۲۰۱۴ این رژیم به غزه بسیار گسترده و بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه خسارات وارده شامل خسارات به زیرساخت‌ها به‌ویژه آب، فاضلاب و ارتباطات می‌شود، اظهار کرد: کار بر روی تنها نیروگاه برق در غزه متوقف شده است؛ قطعی برق باعث توقف کار آب شیرین‌کن و چاه شد؛ مراکز پناهگاه آوارگان فاقد حداقل خدمات اولیه هستند.

شهدای غزه به ۲ هزار و ۶۷۰ نفر افزایش یافت/ هلاکت هزار و ۵۰۰ صهیونیست/ اعلام همبستگی با فلسطین در کشور‌های مختلف

شمار شهدای غزه به ۲ هزار و ۲۱۵ نفر رسید/ هلاکت هزار و ۴۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی/ ضرب‌الاجل ارتش اشغالگر برای تخلیه بیمارستان‎های غزه

توسط ariana20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *