در ادامه دیدارها و نشست‌های هم‌اندیشی رئیس قوه قضاییه با نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه دیدار کردند.

_ به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه سلسله دیدار‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی مستمر خود با نمایندگان مجلس، روز شنبه (۱۸ آذر) با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان دیدار کرد.

این دیدار پیرو درخواست جمعی از نمایندگان استان اصفهان در زمان حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مجلس شورای اسلامی به منظور برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه در روز ۱۳ آذر صورت گرفت.

اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان بر همین اساس از ریاست قوه قضاییه به سبب تسریع در اجابت درخواست دیدار آنها، قدردانی به عمل آوردند و تعامل میان دستگاه قضا و مجلس را بی‌سابقه قلمداد کردند.

شایان ذکر است که دیدار‌های ریاست قوه قضاییه با نمایندگان مجلس در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها و مجامع استانی، مرتباً و مستمراً برگزار می‌گردد و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی ۲۹ ماه سپری‌شده از دوران ریاست خود بر عدلیه حدود ۲۰ نشست هم‌اندیشی مشترک را با اعضای کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و مجامع نمایندگان استانی مجلس شورای اسلامی برگزار کرده است.

رئیس دستگاه قضا در این نشست هم‌اندیشی با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان، به تبیین و تشریح برخی مسائل و مشکلات اساسی و ریشه‌ای در کشور پرداخت.

همچنین در جریان این نشست برخی از عمده‌ترین مسائل و مشکلات مربوط به استان اصفهان نیز بصورت تخصصی و موشکافانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و رئیس قوه قضاییه پیشنهاداتی را برای رفع این مسائل مطرح کرد که با استقبال اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان همراه بود.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه نیز اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان به مدت بیش از یک ساعت به طرح مطالب و مباحثی در رابطه با مسائل، مشکلات و موضوعات مختلف پرداختند.

انتهای پیام/

منبع میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *