رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از بسیجیان فرمودند: لازم می‌دانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به مناسبت هفته بسیج، هزاران نفر از بسیجیان صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
محور سخنان رهبر انقلاب:
لازم می‌دانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است.
یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه  بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی  مردم نابود شد.
ناجا، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه سخت، کار و وظیفه خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاترومهمتر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد وبه همه شهر‌ها وحتی روستا‌ها رسید وآخر هم در تهران این حرکت با عظمت انجام گرفت.
آن دشمنان اصلی یعنی استکبار جهانی که پشت مانیتور‌ها نشسته‌اند میفهمد که این حرکت یعنی چه! آن‌ها تودهنی میخورند و وادار به عقب‌نشینی میشوند.
شاید بتوان گفت که بسیج بزرگ‌ترین شبکه‌ی فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است. بسیج مستضعفین از روز اولی که به وجود آمد، هیچ نظیر و مشابهی در دنیا نداشت. هیچ چیز بسیج، وارداتی نیست و حرکتی صددرصد متکی به انقلاب و اندیشه‌ی اسلامی است که خدا به قلب امام خمینی وارد کرد.
تشکیل بسیج، مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است. این حقیقت بسیج است. تهدید‌های زیادی داریم که با ابتکار بسیج باید به فرصت تبدیل بشود؛ بنابراین به برکت بسیج، تهدید‌ها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود.

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *