رییس کل دادگستری استان اصفهان از راه اندازی خط تولید یک واحد بزرگ تولید مواد غذایی خبر داد و گفت: با اتخاذ تصمیم در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر فراهم شده است.

اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر با راه اندازی خط تولید یک واحد مواد غذایی با پیگیری‌های قضایی در اصفهانمحمد رضا حبیبی در گفت‌وگو با میزان به راه اندازی یک واحد بزرگ تولید مواد غذایی در یکی از شهرک‌های صنعتی استان که به دلیل پاره‌ای اختلافات و مسایل با شرکت شهرک‌های صنعتی متوقف شده بود، اشاره کرد و گفت: با اتخاذ تصمیم در ستاد اقتصاد مقاومتی مسئله حل و زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر فراهم شد.

وی خاطرنشان ساخت: در جلسه اخیر ستاد اقتصاد مقاومتی، مشکلات سه بنگاه و شرکت بزرگ تولیدی طرح و بررسی شد و تصمیمات مهم در راستای حل اختلاف و رفع موانع و مشکلات آن اتخاذ گردید.

رییس کل دادگستری اصفهان اظهار کرد: دو پرونده دیگر به ترتیب مربوط به یک واحد بزرگ دامپروری بود که در اخذ تسهیلات بانکی با موانع و مشکلاتی روبه رو شده بود و با مذاکره با بانک مربوطه زمینه اعطای سریع تسهیلات فراهم شد و مشکل واحد دیگر رفع موانع و مشکلات و اختلاف میان دو شرکت راهسازی و خدمات رفاهی جاده‌ای بود که به همین دلیل بیش از ۴ سال عملیات اجرایی آن متوقف شده و با تصویب مصوباتی مقدمات رفع موانع فراهم شد.
حبیبی در پایان یادآور شد: با برگزاری جلسات مستمر این ستاد بیش از سال‌های گذشته در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان گام برداشته خواهد شد.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××
منبع:میزان
#صبای عدالت اریانا
#saaok

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *