استراتژی تناوب و تهاجم در میان اصلاح طلبان مهاجم

قریب به مدت دو دهه است ،اصلاح طلبان مهاجم ،در برابر هجمه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،استراتژی تناوب و تهاجم را پیش رو گرفته اند.

به این صورت که با رویکرد «کثرت در عین وحدت ،وحدت در عین کثرت » ،زمانیکه توان یکی از لیدرهایشان ،تحلیل رفته و تضعیف می گردد ،سریعا ،یکی دیگر از گرد راه رسیده و با همان ادبیات ،و گفتمان ،به ارزشها و مقدسات و‌ مناسک جمهوری اسلامی ایران ،حمله ور می شود.

طیف مذکور با این شگردها:

-اولا: تاکتیک خود را رو نمایی می نمایند و مثل تیمهای شکست خورده فوتبال ،یا تیمهای نیازمند به امتیاز در دقایق طلایی،سعی می کنند ،وقت کشی نموده و با ایجاد وقفه در بازی ،حریف و رقیب را به چالش بکشند.کاری که امروز زیبا کلام،تاجزاده،حجاریان،عبدی ،مهاجری و….انجام داده و سعی دارند ،در وقت اضافه ،روحیه و توان مدیریتی کشور را تضعیف نموده و در برنامه «change party»،زمینه تقویت جناح و حزب خود را جهت احراز و کسب مجدد قدرت یاری نمایند.
حزبی که گفتمانش،«آمریکا قبله عالم است» ،این گروه برای سلطه آمریکا بر ایران و جهان اسلام حاضر به همه گونه خدمت هستند.

-ثانیا : تغییر و تعویض مکرر بازیکن ،بازیگر و بازیساز ،رقیب و حریف را دچار ،در اوج بازی سرد نموده و موجب فرسایش می گردد.
طیف مذکور (اصلاح طلبان مهاجم) حتی از اواخر نیمه اول بازی به بعد جرزنی های مکرر مانند ،تکل،انداختن خود روی زمین،درگیری با بازیگر رقیب و حریف، توهین به داور و…جهت اتلاف وقت و هزینه سازی برای طرف مقابل خویش انجام می دهند.حرکتشان ،حرکت پاندولی است و در بازگشت پاندول به جای اولیه اش ،پیمودن مسیر به بازیکن بعدی سپرده می شود.

کارکرد طیف مذکور نیز تولید پاره گفتمانهای ضد امنیتی«part of the anti-security discourse» از طریق،عملیات روانی،جنگ نرم و…. بر علیه نظام است.

کاری که اخیرا سید مصطفی تاج‌زاده در محیط کلاب هاوس انجام داد و در یک محیط مجازی فرمایشی ،اما عمیقأ برخوردار از بنیان‌های امنیتی ،به نظام و ولایت فقیه تاخت و متعاقب آن پس از دستگیری ،همسرش خانم فخرالسادات محتشمی پور، نیز با انتحار سیاسی و مظلوم نمایی ،سعی در ،بالا بردن هزینه سیاسی برای نظام کرد.

این گروه اصلاح طلب به معنی حزب و جناح برخوردار از برنامه های بهبود،توسعه و تکامل نیستند.چون در هنگام جلوس بر قدرت و کرسی مسوولیت ،دستاوردهای ملموسی برای اداره امور کشور نبودند.

این گروه با داشتن یک برنامه تقسیم کار برخواسته از مکتب آدام اسمیت «division of labor» یا همان اصل تقسیم کار ،صرف دستاوردهایشان،
تطهیر آمریکا ،تحمیل برجام‌ با مضارش،به نظام ،نفوذ اطلاعاتی دشمن بر ما،تجری دشمن به ما به لحاظ تحمیل تحریم ،اختلاس های گسترده ،رانت های پر تعداد،تکثیر نشریات ضد امنیت ملی و…..می باشد و اوج خدمات فرهنگیشان رواج فرهنگ :اختلاط و امتزاج جنسی در جامعه و دانشگاه و گسترش شعر و ترانه ساسی مانکن در مدارس و مهد کودک‌هاست‌.

#اسحاقی_سید روحالله_حقوقدان_پژوهشگر سیاسی

#پازکیان_اسدالله_دکتر_پژوهشگر سیاسی

توسط ariana20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *