بسیج و بسیجی کیست و در قاموس ادبیات انقلاب اسلامی چگونه تعریف می شود . س . ر . اسحاقی

من ، تو ، شما و همه مردمان و زنان دلاور ایران زمین میتوانیم بسیجی باشیم ، همانطور که در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ، کوچک و بزرگ ، زن و مرد ، دست در دست هم و با تشکیل کمیته ها خود را برای حفاظت از دستاورد عظیم ایرانیان بسیج نموده و از انقلاب خود حراست نمودند .

تشکیل سازمان بسیج مستضعفین که به تدبیر امام راحل  (ره) در نخستین روزهای پیروزی انقلاب ایجاد گردید آینده نگری بزرگی بود که ایشان برای حراست از وطن به دست خود ملت صورت داد تا در مواقع لزوم مردم با همراهی یکدیگر از دستاوردهای انقلاب و مرزهای جغرافیای ایران اسلامی حراست نمایند اما به دلیل برخی از از دشمنی های دشمنان ایران اسلامی همیشه بسیج و بسیجی مورد تاخت و تاز رسانه های غربی بوده تا بتوانند مردم را در برابر مردم قرار دهند کاری که نمونه یی  از آن را در اتفاقات روزهای اخیر و در حمایت از تیم ملی فوتبال سرافراز ایران اسلامی شاهد هستیم.

 تقسیم بندی خودی و غیرخودی در قاموس سازمان بسیج جایی ندارد و بسیج بدون حضور ملت شریف ایران دیگر معنایی نخواهد داشت که این مهم مورد توجه و تذکر مکرر رهبر معظم انقلاب بوده است.

 اما تمامی آنهایی که حضور بسیج ، فکر ها و اندیشه های موزیانه شان را نقش بر آب کرده ، مکرر سعی در تخریب این نهاد مردمی که جدای از ایام جنگ در روزگار صلح که حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله باشد و یا اقدامات جهادی دوشادوش سایر نهاد های دولتی و غیردولتی و در مواردی بسیار جلوتر از ایشان بوده و هستند .

 جا دارد با ورود عقلا و ریش سفیدان ونیز جامعه شناسان انقلابی این خلا خطرناک بین ملت و بسیج به گونه ای التیام یافته و برای مردم روشنگری شود که بدانند و ایمان داشته باشند که بسیجی من و شما هستیم که در یک کلام می شویم ما ، یعنی سازمان بسیج مستضعفین . این تفکر مترقی خمینی کبیر و خامنه ای عزیز است .

به امید پیروزی حق بر باطل در عالم.

#بسیج_یعنی_من_تو_ما_و_شما

#موسسه_صبای_عدالت_آریانا

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *