علی کریمی در روزهای عزاداری شیعیان، مجموعه‌ای از دروغ‌ها را با کلیدواژه محرم منتشر می‌کند.

دروغ جدید محرمی علی کریمی

از شایعه تا واقعیت: 

علی کریمی در ادامه هتاکی‌های خود به مقدسات شیعیان در آستانه محرم و تشویق مردم به نپوشیدن پیراهن مشکی و نذری نخوردن، پوستر هیاتی را منتشر کرده تا از شکوه مراسم عزاداری بکاهد. 

علی کریمی با انتشار پوستری مدعی شده یکی از هیئت‌های مذهبی برای جذب مخاطب اقدام به قرعه‌کشی و اهدای پول کرده است !!!!!


پوستر جعلی که علی کریمی منتشر کرده است

واقعیت این است که اطلاعیه هیات مربوط به زمان کرونا در سال ۱۳۹۹ است (همانطور که در تبلیغ «فضای باز» داخل پوستر هم می‌توان به این موضوع پی برد) و علی کریمی، تصویر این پوستر را دستکاری(فتوشاپ) کرده و تاریخ  آن را به امسال تغییر داده است.


پوستر اصلی که علی کریمی آن را دستگاری کرده است

از سوی دیگر همین موضوع قرعه‌کشی هم همان سال تکذیب شد و عزادارانی که آن سال در مراسم شرکت کرده بودند نیز این موضوع را تایید کرده‌اند.


پوستر امسال هیات روضه العباس

هیات روضه العباس نیز در اطلاعیه ای توضیحات بیشتر یدر این باره منتشر کرد:

تصویر متعلق به زمان کرونا می‌باشد که مراسمات در فضای باز برگزار می‌شد و تمام مخاطبین مطلع اند که قرعه کشی در کار نبود و همان سال هم تکذیبیه صادر شد
تاریخ مراسم مربوط به سال ۹۹ میباشد که در پوستر اصلی زمان جلسه ۲۹ مرداد بوده اما در تصویر جعلی ۲۸ تیر قید شده که به مخاطب القا شود مربوط به محرم امسال است.
خدای عزیز را شاکریم که دشمنان اهل بیت را احمق آفرید که این حربه آنها باعث رونق بیشتر جلسه سیدالشهداء نسبت به سالهای گذشته شد
در پایان از تمام همشهریان و عزاداران دعوت به عمل می آید تا با حضور پرشور خود خاری باشند بر چشم تمام مغرضان و معاندین الحَمدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَ أَعْداتَنَا مِنَ الْحُمَقاءِ وَالْجُهَلاء

خادمین هیأت روضة العباس علیه السلام فسا

علی کریمی در طول ماه‌های اخیر شایعات و دروغ های زیادی را با ترفندهای مختلف منتشر کرده است؛ از انتساب تصاویر محرومیت‌های افغانستان و پاکستان به ایران تا نسبت دادن ناهنجاری‌های هند و کره جنوبی به کشورمان.

پایان پیام/

منبع : فارس

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *