✍دکتر اسدا‌‌‌… پازکیان،پژوهشگر مسائل سیاسی و بین المللی
✍دکتر سید روح ا… اسحاقی ،پژوهشگر حوزه آسیب های اجتماعی

?سیر شهودی برهنگی در ایران :فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی

این روزها در ایران ما چه خبر است ؟
روزگاری با اندیشه مبتنی بر مشاهده و تجربه می‌توانستیم در خصوص مباحث اعتقادی و مذهبی در کشورمان به یک امیدواری و طمأنینه حداکثری برسیم ،اما این روزها با وضعیت اسف بار برهنگی رو به فزونی در جامعه‌،صرفا تبدیل به نظاره گرانی ،بی اختیار و اراده اما پر از ،نگرانی،اضطراب،استرس و دغدغه،شده ایم ،که تنها داشته و دارایی در اختیارشان لایحه هفتاد ماده ای عفاف و حجابی است ،که هیچ کدام از ضمانت اجراهای مالی آن و انتشارش در سطح رسانه ،از اثربخشی مطلوب در کاهش کشف حجاب برخوردار نیست.
و اما ماکجای این قضیه ی بسیار مهم قرار داریم ؟
پاسخ روشن است :

فور و تراخی و مره و تکرار در اقدام و عمل .

سریعا حالت آوانگارد (تهاجمی و حالت پیشروی و حمله ) میگیریم و سروصداهای پر هیجانی از جانب برخی نهادهای کنشگر مسوول ،را می بینیم که فی الفور،نه یکمرتبه بلکه برای چند مرتبه در می آید و بلافاصله خاموش گشته و دچار رخوت ،تاخیر،انفعال و تاخیر در اقدام مناسب میشویم .
در چنین فضایی است که برخی از افراد علاقه مند به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ،بصورت انفرادی ،وجودشان را احساسی سراسر از یاس و نا،امیدی میگیرد .
چرا که از یکطرف ،جامعه دچار ضعف و فترت در اقدامی عاجل برای برطرف کردن آسیب هایی شده که ارزشهای انقلاب و اسلام را تهدید میکند(کشف حجاب های گسترده که دیگر کشف حجاب نیست ،بلکه بدنمایی و در برخی موارد عورت نمایی است .) و از طرف دیگر برخی از افراد را می بینیم که در قامت مقام مسوول ،صرفا بخاطر رای آوردن مجدد ،و یا دیده شدن و فالور زیاد ،لاک و آرایش سیاه زنان مکشف حجاب را ،واسطه شفاعت نزد ،اهل بیت می دانند سر و جانشان را بصورت کذا،و کذا،فدای دختران و زنان مذکور می کنند .
این جاست که اهل فهم و درک به این نتیجه می رسند که ،کشورمان در آستانه فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی قرار گرفته است.

✓فرهنگ برهنگی :راه افتادن کارناوال های کشف حجاب در سطح جامعه که در حال فوران است .تعداشان بقدری زیاد شده که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به حاشیه کشانده و‌ ارادتمندان به اسلام به این باور رسیده اند که دیگر سررشته امور از دست تصمیم گیران ،برای درمانگری مناسب ،در رفته است.

✓برهنگی فرهنگی :شکل گیری این باور ،که دیگر حتی تصمیم گیران و کارگزاران اصلی هم نمیخواهند و یا نمی‌توانند ، که تدبیری جدی اندیشیده شود .(سکولاریزه،شدن کارگزاران و‌مسوولان اصلی ) و استمرار این سکولاریته ،سمی است مهلک برای انقلاب اسلامی ایران .

با جمع شدن و تداوم دو‌مولفه ی بالا :

✓آمران معروف و ماهیان منکر ،تهدید،تخریب و مورد هجمه قرار می گیرند.

✓برهنگان (جنس مونث و‌مذکر ) به کلیه ارزش ها و مقدسات ما شیعیان جسارت می کنند.

✓تمامی مباشران برهنگی متفقا و پرشدت تر از قبل به ارزش ها حمله میکنند .(برخی سلبریتی ها،سیاستمداران،ورزشکاران و….)

این موارد باعث می شود که در سطح افکار نخبگانی و خبرگانی این مسأله شکل می گیرد که برای کشورمان دیگر این روزها :«مساله کشف حجاب و برهنگی» مسأله اولویت دار نیست و در رتبه میانی و آخر قرار دارد و اگر هم اتفاقی بیفتد ،صرفا سمبولیک (نمایشی) خواهد بود که در قالب طرح های کوتاه مدت ،یکی دو روزه ،یا یکی دو هفته ای اجرا و ما را به این دلخوشی می رساند که از طریق هوش مصنوعی چهره نگاری و برخورد می شود.
و بعد نتیجه این اقدامات نمایشی همین میشود که می بینیم .
پوشیدن تاپ شلوارک ،در طیفی از زنان و دختران ،بالا رفتن اندازه قدی تاپ ها تا بالای ناف و بعد آرایش دور ناف با مروارید .
پروتزهای اندامی (در س.ی.ن.ه و ن.ش.ی.م.ن.گ.ا.ه) .سگ گردانی های علنی ،و شیوع آسیب های حاد در جامعه مثل :ال.جی.بی.تی که این روزها تهدیدی جدی برای سلامت روانی و امنیت اجتماعی در کشور است .و حال می دانیم همه این پروژه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی«زید،عزه الشریف» ،با مدیریت سرویس های امنیتی غرب در حال انجام و اجراست .

لینک گروه :

https://eitaa.com/joinchat/4142203080C38dae4aa60

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *