بر تمام کسانی که می‌خواستند بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذراند

رئیس قوه قضاییه: بمباران بیمارستان المعمدانی اتمام حجتی بود بر تمام کسانی که می‌خواستند بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذراند

رئیس قوه قضاییه در پیامی جنایت سفاکانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی جنایت سفاکانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پس از سکوت و انفعال روز‌های گذشته مجامع به اصطلاح حقوق بشری در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، شب گذشته شاهد بودیم که این رژیم منحوس در آستانه ورود رئیس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی در جنایتی فجیع، غزه را بمباران کرد و صد‌ها نفر از جمله کادر درمان، کودکان و زنان بی‌پناه را به شهادت رساند.

جنایت هولناک شب گذشته که دل‌های تمام آزادی‌خواهان جهان از جمله مردم نقاط مختلف ایران اسلامی را داغ‌دار کرد، اتمام حجتی بود بر تمام کسانی که به نوعی می‌خواستند بر جنایات این رژیم جعلی سرپوش بگذراند؛ ضمن آنکه اکنون به غیر از سردمداران این رژیم منحوس، مقامات آمریکایی نیز باید در مجامع حقوق بشری پاسخگو باشند. 

یقینا این اقدام وحشیانه و وقیحانه صهیونیست‌ها، خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و آنان را به پایان خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

با عنایت به حجم و گستره وسیع سبوعیت صهیونیست‌های انسان‌نما که جلوه‌ای از آن، شب گذشته در جنایت بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد، ضروری است تمامی حقوقدانان و مجامع بین‌المللی، از سکوت و انفعال احتراز ورزند و برای محکومیت صهیونیست‌های غاصب و جانی و حامیان رذل و ریاکار غربی آنها، با تمام قوا به میدان آیند و اقدامات مجدانه و مقتضی را ترتیب دهند تا در صفحات تاریخ ننگ سکوت در برابر کودک‌کشی آشکار رژیم موقت صهیونیستی بر پیشانی‌شان نقش نبندد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

انتهای پیام/

منبع:میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *