رئیس دیوان‌عالی کشور: نظارت جدی بر عملکرد محاکم قضایی در دستور کار قرار دارد

رئیس دیوان‌عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان‌عالی کشور گفت: در ۲ ماه گذشته از تمامی شعب دیوان‌عالی کشور و دفاتر آن‌ها در مرکز بازدید به عمل آمد و آسیب‌ها و خلاء‌های موجود احصاء و در دست بررسی قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان‌عالی کشور با بیان روایتی از امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: به فرموده مولای متقیان در سپردن مسئولیت‌ها به افراد باید دقت زیادی داشت و از افراد مؤمن، امین و کاردان و توانمند استفاده کرد و امور را به عنوان امانت به دست اهلش سپرد.

وی در ادامه با اشاره به بمباران وحشیانه مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: مردم غزه گرفتار در آتش و خون هستند و در شرایط سختی به سر می‌برندو به امید خدا نصرت الهی هر چه زودتر تحقق پیدا کند و ریشه اسرائیل غاصب این غده سرطانی هر چه زودتر کنده شود.

رئیس دیوان‌عالی کشور در این جلسه با اشاره به بازدید خود از تمامی شعب و دفاتر دیوان‌عالی کشور در مرکز عنوان کرد: طی ۲ ماه گذشته از تمامی شعب دیوان‌عالی کشور و دفاتر آن‌ها در تهران بازدید به عمل آمد و آسیب‌ها و خلاء‌های موجود احصاء و در دست بررسی قرار گرفت و به یاری خداوند با یک زمان‌بندی مناسب با برنامه ریزی منسجم به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما در دوره مدیریت جدید بحث نظارت بر عملکرد شعب دیوان‌عالی کشور و نظارت بر محاکم سراسر کشور است که این مهم باید با جدیت پیگیری شود که در اولین همایش سراسری با حضور رؤسای کل دادگستری استان‌ها به تبیین آن خواهیم پرداخت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری در پایان با بیان اینکه در اولین فرصت از شعب مستقر در شهر قم بازدید می‌شود بیان کرد: بحمدالله نخبگان دستگاه قضایی در دیوان‌عالی کشور مشغول به خدمت هستند و خداوند متعال را به دلیل وجود چنین همکارانی شکرگزارم.

گفتنی است در پایان جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/

منبع:میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *