ما در ساحت کلیه علوم ،به یک تقسیم دو گانه می رسیم.

✓علم

✓ فلسفه آن علم

بعنوان مثال علم جامعه شناسی و فلسفه علم جامعه شناسی
علم سیاست و فلسفه علم سیاست و…

اگر علم ما به علوم ،علم درجه یک باشد ،و نه فلسفه ،بالطبع نتیجه محصله ما نتیجه نابی خواهد شد ،اما مشکل اپوزیسیون ما در حال حاضر با این مسأله مواجه هست که علمشان،به موارد و مصادیق،علم ناب و درجه یک نیست و بواسطه عدم دسترسی به دانش درجه یک ،گرفتار اوهامند.

علت هم دارد،چون علم‌ دو یا درجه دو یا همان فلسفه علم ،همان مسیریسیت،که دو هزار سال پیش در دوران باستان ، گروهی تحت عنوان «سوفسطائیان» یا قلب کنندگان،تغییر دهندگان و تحریف کنندگان وقایع ،از نیازمندان مبالغی دریافت می کردند که به نیابت از آنها در محاکم حاضر شده و حقوق ظاهر ضایع شده و از دست رفته آنان را از خواندگان شأن بگیرند .
و با سرهم کردن خزعبلات،آمیختن راست و دروغ به یکدیگر ،با یک مهارت کلامی خاص نتیجه به نفع موکلین آنها ،برگردد.

بعد از عصر باستان ،این گروه از رونق افتادند اما ،تفلسف کنندگان،تحریف کنندگان ،مفسرین فرمایشی و…‌ ماموریتشان ابعاد جدیدی یافت و مجددا رونق گرفتند.

و در حال حاضر این ماموریت در جرگه رسانه ها،مطبوعات،نشریات،شبکه های اجتماعی و ماهواره هاست .

و کاملا روشن است که ،مولفه هایی،چون:صداقت،وثاقت،نیت سالم،استقلال عمل،شجاعت در تشخیص -فهم و عمل ،در بسیاری از اوقات ،توسط ،«دماگوژهای» رسانه ای،یا همان تحریف کنندگان وقایع ،مدفون گشته و زمینه ی،تبلیغات سیاه فراهم می گردد.

این روزها جهت نقد و انتقاد از جانب اپوزیسیون هوشمند و لیدرهای جریان ساز ،عمدتا سمت و سوی مسائل،و مواردی رفته ،تا بتوانند ،مع الواسطه ،حاکمیت را مورد اغراض و مقاصد خویش قرار دهند.

جان بولتن در طی مصاحبه ایی،که بنگاه سخن پراکنی بی بی سی،وابسته به سازمان اینتلجنس سرویس(Mi6 ) انگلیس از وی بعمل می آورد بر روی سه مسأله پافشاری می کند :

✓ زدن ایران با تسلیحات غیر متعارف (بمباران هسته ای)

✓زدن مراکز نظامی ایران با تسلیحات غیر متعارف ،جهت وارد کردن خسارات سنگین به ایران

✓ و در نهایت استحاله و براندازی ایران از طریق عوامل میانه رو و وابسته


همین کاری که امروز تئوریسین های بزرگ اصلاحات و برخی از لایتچسبک های ظاهراً اصولگرای رسانه ای،همچون مهاجری با هجمه به رفتار دولت ،رفتار متعارف قوای مسلح و گفتمان منطقی برخی نشریات انجام می دهند.

یاداشت اخیر مهاجری در خصوص ،بحث حجاب است و کاملا مهندسی شده در صدد است تا با مشتق گیری از آمار و ارقام ،خواهران،مادران و بانوان مکرم،ارجمند و هوشمند ما را با صدور برخی فتاوی شخصی اما کاملا فرمایشی تحریک نموده تا حلقه کمرنگ عبادی-مهاجری تا جنبش می- تو‌، را باز مهندسی نماید.

حال آنکه بانوان بزرگ ما بیدارند و از آمریکا و اذنابش بیزارند.

#پازکیان_اسد الله_دکتر_پژوهشگر سیاسی

توسط ariana20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *